werken en wel nu!

• jeroen werklust

nee nee je telt niet mee als je een betere auto kan betalen dan je buurman of huis

Het is gewoon een plicht dat iedereen die kan werken ,gaat werken

van niets doen gaat de economie zo naar de kloote.

Zoi levert iedereen een bijdrage aan de maatschappij en betaald zijn belastingen

Ik zeg niet dat iedereen zo met zijn werk getrouwd hoeft te zijn als ik.

Ik ga zo eens lekker slapen want morgen wil ik om 6 uur er uit om te gaan werken.

veel plezier met werken allemaal

• jeroen werklust

ja beste karel van dam daar moet ik hem gedeeltelijk gelijk in geven.

Openbaar vervoer is niet mis mee. als er meer met openbaar vervoer wordt gereden is de vervuiling in het mileu door het verkeer ook minder.

Wat ik al eerder zei veel geld en macht is niet mij doel om 6 lange werkdagen per week te maken gewoon de organisatie hulp bieden en voor het goed doel bezig zijn. Mijn salaris is modaal 40 uur per week is betaald en de rest doe ik er vrijwillig bij. arbeid maakt mij vrij. Door dat ik juist zoveel werk wordt ik ook gewoon geaccepteerd door de “baas” als ik een keer uit mijn sloffen schiet.

Bewuste uitkering trekkers is het zelfde als stelen of een verzekering oplichten.

ik betaal van mij salaris graag sociale premie voor zieke en gehandicapten in de maatschappij, door doe ik het ook graag voor.

en voor de ouderen.voor onderwijs wetenschap veiligheid . etc

Ik zal nooit over de belasting klagen, hoewel wat ik kan aftreken trek ik af ieder jaar. Ik moet niets hebben van mensen die alleen om de belasting in belgie gaan wonen

hup aan het werk. Daar wordt je mentaal groot en sterk van.

werk ze

• Hans

“als er meer met openbaar vervoer wordt gereden”

Dan moeten de mensen er wel in stappen.

“arbeid maakt mij vrij”

Bah, Jeroen, wat een akelige spreuk.

• Ruud

Bah zulke vrouwen hoef ik toch al niet,alleen voor mijn (al dan niet)mooie auto.

• Ruud

Nou ik zag gisteren in dord in een bouw put die bouwvakkers zwoegen in die hete zon.

Ik had echter niet het idee dat ze zich vrij voelden.

Het leek meer op de hel van dante

• Ruud

Dat waren de wijze woorden van jeroen.

Nou alleen nog een standbeeld voor je in t centrum van amsterdam

• Ruud

Dit is een andere kwestie.

je kan geld verdienen , krijgen, winnen of erven..

In het laatste geval trek ik naar iedereen een lange neus ,en doe dan heerlijk waar ik zin in heb.

Of ik het verdien of erf …hebben is hebben.

• Ruud

Eigenlijk ga je lekker luiwamessen in nooorwegen.

Ik weet zeker dat als je NU genoeg geld hiervoor zou hebben je ook vandaag zou stoppen.:)

• Zwannie

Met jeroen werklust heb je je best gedaan om een lesje te geven over arbeidsethiek. Je gaat daarbij volledig voorbij aan individuele, maatschappelijke en sociale problemen.

Ik lees alleen maar ‘ikke-ikke-ikke’, kijk eens hoe geweldig ik ben en hoe fantastisch ik het doe. In plaats van mensen te werven voor de arbeidsmarkt, is dit eerder weerzinwekkend: vanuit een positie van zelfingenomenheid een missie uitdragen werkt nooit en heeft een averechtse uitwerking.

Kennelijk hebben jullie geluk en veel voldoening in jullie baan gevonden. Dat is een ieder die werkt van harte gegund en voor menig werkende en werkloze benijdenswaardig.

Zo de reacties te lezen is deze missie mislukt. Om gehoor te krijgen zul je zowel bij werkenden als werklozen andere kolen in het vuur moeten gooien. Misschien ben je nog op tijd om dit ook aan je collega's duidelijk te maken.

• snappie

Sylvia, moeder van Dominique, ga jij maar lekker zwemmen.

Daaahaaaagggsijlvia moeder van dominique schreef:

>

> Mooi zo hoef ik dus niet te werken.

> want ik ben geen man,heb al wel een man een kind en een

> hond,een auto hebben we ook dus geen ov-reisjes voor ons,dus

> met mij is alles goed gekomen en nu de zon in(nee geen

> snipperdag).

> werk ze