??????????????????
Mij maakte het niet uit. Ik poste vaker met mijn zakelijk E mail adres. Heb daar negatieve reacties op gekregen maar ook vaak positieve.
Heb via e-mail ook vele gesprekken gevoerd. Maar om 50 of 50 e-mail via mijn zakelijk adres binnen re krijgen en te lezen was voor mij geen haalbare kaart. Zeker niet als je niet iedere dag je mail leest als je bij een klant werkzaam bent. Daarbij is mijn zakelijk e-mail adres maar beperkt van omvang. Je moet regelmatig reorganiseren waar ik niet altijd zin in heb.
Maar op mijn e mail adres thuis maakt mij dat niet zo veel uit. Degene die wil die mag. Ik heb per slot van rekening niets te verbergen. En dat niet iedereen het met mijn beweringen en uitspraken eens zal zijn, zal mij verder ook niet veel uitmaken. Ik houd niet van alle mensen in de gehele wereld, nou, niet iedereen in de hele wereld zal van mij houden. Dat is een gegeven waar ik verder ook niets aan kan veranderen. .
Laat dat ‘moeder van Dominique’ aub weg.
Ik snap best dat je trots op je kleine bent maar in deze pagina wil je er echt een statement mee maken; zo van, ik ben moeder van D en daarom hoef ik (voorlopig, tenzij je een man hebt die voor het inkomen zorgt) niet te werken.
Je reageert ook alleen maar op mensen die een controversieel bericht plaatsen en ik vraag me gewoon af waarom jij je druk maakt als je het zo lekker hebt.
Verder weet ik niks van je, dus daarom ben ik misschien ook wel bevooroordeeld, maar dat ‘moeder van Dominique’ gaat me nu als excuus in de oren klinken, snappie?
Het gaat hier over alles wat met werk(loosheid) te maken heeft.
Het feit dat je moeder bent heeft in principe weinig te maken met wel of geen werk, tenzij je alleenstaande moeder bent, dan zul je straks met de nieuwe wet, WWB, wel aan het werk worden gezet.
En dan is het een ander verhaal.
Maar jij hebt toch een vent???
Ik kan wel raden wat je duidelijk wilt maken met deze nick, maar aub, laat dat ‘moeder van Dominique’ aub weg.
Ik zal hier wel weer weer commentaar op krijgen maarja, je kunt het tenslotte niet iedereen naar de zin maken.
onzin ik ben niet egoistiche. Mensen die door een ziekte of handicap niet kunnen werken hebben gewoon recht op wao. Ik denk dat je niet goed hebt gelezen.
Ik werk 40 uur betaald en de rest doe ik er vrijwillig bij om dat het een goed doel is
( non profit). Het gaat mij niet om het salaris alleen.
Het zou een goede zaak zijn als er na 3 maanden w.w. iedereen verplicht is voor 30 uur vrijwilligerswerk te doen. Zo niet dan stopt de uitkering gewoon.
Wedden dat de werkloosheid snel terug loopt. ( soort nieuwe werk verschaffing)
Ik heb toch andere kijk en doel met werken dan die beste karel van Dam.
Kom op maak je nuttig voor de maatschappij.
veel plezier met al uw werk.
goed zo karel helemaal mee eens. zweten is bovendien gezond voor het lichaam want je zweet veel stoffen die zich in het lchaam op hopen uit zoals onderhuids gif.
en vetten. En dan ook nog eens lekker werken mijn geluk kan niet op.
en ook al werkende bruin worden. .daar heb ik geen luie strand voor nodig.
En in mijn vakantie ga ik voor een natuurbeschermingsprojekt in azie werken.
allemaal snel aan het werk
veel arbeids vreugde.
De kolen die jij in het vuur gooit willen beter branden, dat geef ik toe, als je begrijpt wat ik bedoel ;-). Van jou kan ik het enthousiasme ook iets beter verdragen, alleen weet ik niet hoe oud je bent en vraag ik me af of je deze inzet en dit tempo tot je 65e (of in de toekomst misschien wel 75e) volhoudt.
Verder ben ik het met je eens dat er best een tegenprestatie gevraagd zou kunnen worden voor een uitkering. Maar of dat ook is te organiseren ??? is vraag twee.
Werk maakt je vrij, dat klopt. Door het zo simpel te stellen, komt het onrealistisch over. Mij maakt het werk vrij van alle verplichtingen en de vreselijke rompslomp waar je mee te maken krijgt als je werkloos wordt, dus maakt werk je economisch onafhankelijk. Als dat de vrijheid is die je bedoelt, ben ik het alweer met je eens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?