Denk je, dat ze je “advies” ook opvolgt. Ik denk van niet (ik weet het al zeker, want ik zie het volgende bericht er al aan hangen) en daarom ben jij je tijd aan het verdoen.
Beste Werkpaarden en Lxepaarden
Ik heb even niet gereageerd om de mensen de kans te geven om naar werk te gaan zoeken.
En beste mensen ………….. IS HET GELUKT????? Hoe was het bij het CWI of bij uitzendbureau!!!!
HEB JE EEN BAAN ??????
GEFELICITEER!!!! Ik ben echt trots op je!!!!
Niet gelukt vandaag ???
Goed geprobeert, morgen vroeg opstaan en ZOEKEN MAAR!!! (Vergeet het niet hè dat succes een keuze is!!!)
Mijn berichten zijn eerlijk waar goed bedoeld !
Ik wil dat iedereen zich zó gelukkig mogelijk voelt in dit en daar draagt werk zeker aan bij!!!! Ik houd van mensen maar mensen niet altijd van mij.
Karel
P.S. Jeroen, je bent voor mij een kanjer!
Beste Linda de R.
Misschien heb ik het wat kort door de bocht uitgelegd. Toch zijn de clichés die er over dit onderwerp niet voor niets ontstaan. Ik wil wel met jou in een persoonlijk gesprek over doorpraten. Ik verheug me hierop. Ik denk dat dit wel een erg interessante discussie kan worden (waar wij BEIDEN wat van elkaar kunnen leren).
Ik wacht op je reactie!
Karel van Dam en ………….. werkse
Dat is nog eens een verademende opmerking. Wat zullen de vrouwen die zich thuis te pletter werken en altijd ondergewaardeerd worden zich hierdoor gesteund voelen. En dan komt zo'n opmerking ook nog van een man (als je dat bent tenminste ;-), die zijn werk doorgaans tot statussymbool verheft en het werk dat zijn vrouw thuis doet geen cent in de rekening heeft. Door jouw moderne kijk op werk kom ik tot de conclusie dat je tot de jongere generatie behoort.
Als mensen niet kunnen werken vind ik 't goed dat er een vangnet is. Ook voor de mensen die echt geen werk kunnen vind. Maar de realiteit is gewoon zo dat er enorm veel misbruik van wordt gemaakt. Dat zou keihard aangepakt moeten worden vind ik. En wat je onder misbruik verstaat is voor iedereen anders.
Maar ‘t bekende voorbeeld van de profiteur die elke middag lekker in ’t zonnetje zit met een blikje bier, veel praatjes heeft en commentaar geeft als je naar je werk gaat kent iedereen wel. Deze vallen ook ‘t meeste op, er wonen er bij mij in de flat verscheidene. Dat geeft dudanig veel frustratie’s dat je al gauw gaat afgeven op alle werklozen. De hard naar werk zoekende werkloze valt veel minder op.
Maar als ik na een nachtdienst niet goed kan slapen omdat meneer hard gaat staan praten onder mijn raam…….vul zelf maar in.
Ook vind ik dat ‘t wel wat meer gewaardeerd mag worden zo’n uitkering, aangezien je 't krijgt zonder er wat voor hoeven te doen.
Ik heb trouwens wel wat persoonlijke ervaringen met werkoos zijn, aangezien mijn vader 't jaren is geweest, en toch nog een baan heeft weten te vinden ondanks een slechte rug+knieen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?