praatjes maker
werkze
fijn dat je weer van je laat horen. Inderdaad overdag heeft uw niet gereageerd u hoopte tevergeefs dat iedereen werk ging zoeken bij de cwi of uitzendburo of bedrijven en instellingen.
Het is inmiddels tijd om te gaan slapen en eerst even de vrouw te verwennen.
maar morgen om 10 uur moet ik weer aan de slag.
Wie van zijn vrouw lief heeft stuurt haar aan het werk, tenzij er jonge opgroeiende kinderen zijn.of in deeltijd als de kinderen op school zijn.
veel arbeidsvreugde en werkze.
En, heb je al gereageerd op de oproep om je CWI-vesting te geven en de naam van je afdelingschef. Ik denk wel, dat die geïnteresseerd is in je abjecte mening.
Je moet nogal durven om als CWI-medewerkertje mensen te zitten afkraken, die het wellicht beter voor elkaar hebben als jij.
"Niet gelukt vandaag ???
Goed geprobeert, morgen vroeg opstaan en ZOEKEN MAAR!!! (Vergeet het niet hè dat succes een keuze is!!!)"
We geven je een reisje naar Amerika en stoppen stiekem drugs in je koffer. Op Kennedy Airport verwittigen we de douane. Dan mag jij ons over 50 jaar komen vertellen, hoe leuk werken was.
“Deze vallen ook 't meeste op, er wonen er bij mij in de flat verscheidene.”
De werkende met een laag salaris en de werkloze zijn slachtoffer van hetzelfde systeem, waar grootontvangers (verdienen wil ik het niet noemen) steeds meer krijgen en waar men heerst volgens de aloude “impera et divide”-tactiek. Zet de één-na-laagste laag tegen de laagste op en breid zo je macht uit. Als je echt ten strijde wil trekken, dan ga het halen bij de mensen, die vergeleken bij wat ze maandelijks ontvangen ook geen @!#$ doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?