Welke vestiging als ik vragen mag, en wat is je echte naam??
Als je een vent bent dan sta je achter je uitspraken en geef je deze info, dan zal ik eens even gaan informeren bij je directe chef, kijken of hij weet wat voor figuur er bij hem op de loonlijst staat. Die zal vast niet blij zijn met je uitspraken!!!
Ik heb zo mijn eigen mensen bij het CWI en de geluiden die ik daar hoor wijzen erop dat het zelfs voor het CWI bijna onmogelijk is om een passende baan voor hun clienten te vinden. Zelfs andere jobhunter buro's klagen over het feit dat er bijna geen baan te verkrijgen is, Klik, Krew en noem maar op klagen allemaal. Ik geloof zelfs dat Klik op de rand van failliet staat wegens te kort aan banen.
Uitzendburo, de mensen die ik daarvan ken die denken alleen aan zichzelf en lopen niet hard, en al zeker niet voor anderen, ja de mooiste baantjes als ze er al zijn gaan dan bij voorkeur naar familie enof kennissen. En geloof me ik spreek uit ervaring ik heb jaren met dit soort “Koppelbazen” te maken gehad, want dat zijn het in feite.
Ik ben met je eens dat het in Nederland te makkelijk is om een WW uitkering te krijgen, maar om er nu van uit te gaan dat alle werklozen te lui zijn om te werken dat gaat me toch echt te ver. Ik geloof nog steeds in eerste instantie dat mensen bereid zijn om werk te zoeken, mocht het tegendeel bewezen worden dan mogen sancties volgen.
grtzzzzzzzz
p.s. mocht het dan toch waar zijn dat je trajectbegeleider bent, dan bedenk wel!!
Zonder werklozen had JIJ geen baan.
> P.S. Ik werk als trajectbegeleider bij het CWI, om mensen
> weer aam de slag te laten gaan. Met succes.
> U kent wellicht de uitdrukking: “succes is een keuze” en een
> keuze voor een passende baan is zo gemaakt!