Ga werken man!

• Sip

Wat is er eigenlijk mis met je prive leven?

• Sip

Ik zocht om een goed woord, maar je bent me voor

• Sip

En wat is dat riante salaris van jouw dan en de opleiding die je hebt genoten?

• Olga(18 jaar)

Ik vind het moeilijk om dat in een paar woorden te gaan zeggen. ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen denk ik. maar in ieder geval komt het er op neer dat beide ouders me het gevoel hebben gegeven dat ze voor mij niet als ouders voelen, 1 van die ouders laat me thuis ook niet met rust. en m'n vader kijkt totaal niet naar me om. ik heb hem al jaren niet gezien. het kan ze niet schelen hoe ik me voel en vooral m'n moeder niet. die is zo onwijs blind voor haar fouten dat ze tot de dag van vandaag dezelfde fouten maakt en helaas zit ik ook met die fouten van haar opgescheept waardoor het me ontbreekt aan rust. gelukkig ben ik soms alleen thuis, maar dat is lang niet genoeg helaas. ik moet hier echt weg en daarna hoef ik d'r niet te zien.

• henk

hey ray ik vraag me af wat voor baan jij hebt en vooral wat voor baas? ik zou je niet aannemen. liever 100 turken met verstand dan jij

• poppe

die niet werkt die niet vreet

• Hans

Tuurlijk jongen, allemaal onzin. Kom maar eens met argumenten in plaats van (res-) sentimenten.

• Hans

Meestal zijn die redenen boterzacht.

• Olga (18 jaar)

ik “vlucht” niet in een uitkering, het is iets tijdelijks wat ik zou behouden totdat ik op mezelf woon en vanuit daaruit verder kan kijken. ik ga natuurlijk niet eeuwig van een uitkering leven.maar vanuit hier kan ik niet rustig verder kijken naar mogelijkheden dus moet het zo.

• Lullo

uitkering heb je niets aan als je 18 bent is 400 gulden ongeveer.

En als je later weer gaat werken heb je een klein probleem.

Want het staat lui als je op je 18e al een uitkering hebt gehad.

Dat is de reden dat ik dat niet geddan heb. Buiten het feit dat je er volgens mij geen een krijgt zo jong.