Een eigen onderneming starten??? Sorry, maar daar moet je toch wat bagage voor hebben, die je alleen opdoet, doot hoe dan ook een opleiding af te ronden. Het lukt ook wel eens mensen, bij wie het ondernemen in het bloed zit, maar bij jou proef ik meer pure wanhoop.
School is een onderneming op zich en laat maar eens zien, dat je dat kan, dan lukt die onderneming ook wel. En als je tegen school opziet, dan geloof maar dat een onderneming nog veel meer werk met zich meeneemt.
Een eigen huis: 4 ton, Olga.
Als je niet kunt slapen en je probeert weer in het normale ritme te komen, moet je niet gaan slapen op vreemde tijden, zoals 's morgens. Probeer je lichamelijk in te spannen op die uren en ga om 21:00 naar bed. En maak je nooit druk om slaapproblemen. Als je lichaam moe is valt het in slaap. Ik had ook een keer een nachtje doorgehaald op vakantie in de nachttrein, omdat ik zoveel mogelijk wil zien, maar vlak nadat we Oslo uitreden, nog voor Lilleström lag ik te pitten en bij Stockholm werd ik pas wakker. Sindsdien heb ik een rotsvast vertrouwen in het zelf regelen van de slaapbehoefte van mijn lichaam. Ik bemoei me er niet meer mee.