IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

• Guido

Hallo !

ik zal je vragen even beantwoorden…

Dus de volgende vraag wat word er opgebouwd dan????

GUIDO: kijk, wij helpen mensen geld te besparen op hun telefoonekening.

Over mijn persoonlijk aangemelde klanten ontvang ik elke maand 2% van hun hele telefoonrekening van euphony.

In de tussentijd zoeken we ook enkele mensen om mee samen te werken.

Als ik 5 uurtjes per week hieraan besteed, en mijn vriend ook, dan hebben we samen al 10 uur…

Over de klanten van mijn vriend ontvangt hij natuurlijk die 2%, maar omdat hij nooit zonder mij was begonnen met euphony, gaat euphony mij ook belonen met 1% over alle telefoonrekeningen van die vriend van mij.

In totaal gaat dat over 7 levels.

Doordat mijn vriend zijn business ook wilde uitbouwen is hij ook enkele bekenden gaan benaderen die een extra inkomen wilde… die waren er genoeg…

In totaal is dat nu een groep van ongeveer 30 mensen geworden die allemaal voor zich zelf iets opbouwen.

Ik heb persoonlijk maar een 15 tal klanten (moeder, zusje, overbuurvrouw, de friettent aan de overkant) maar gezamelijk hebben we al meer als 1000 klanten (sommige zijn actiever als anderen), en over alle 1000 ontvang ik een kleine commissie… alle beetjes bij elkaar maken veel….

Dat is wat je opbouwd..

Waar krijg jij je winst dan vandaan( waar je dat geld voor hebt geinvesteerd)????

En van welke mogelijkheden mag men dan gebruik maken ?????

GUIDO: op het moment dat ik een klant op euphony wijs, en hij wordt daadwerkelijk klant, dan gaat euphony mij belonen met 10.- euro (22.- gulden) eenmalig…

Vindt je 5 klanten, en 1 nieuwe consultant in 40 dagen na je start met euphony, dan krijg je een extra bonus van 120.- euro (265.- gulden).

Help je die nieuwe consultant aan een paar klanten (3) dan ontvang je weer 1200.- Euro (265.- gulden)…

Dit gaat uiteindelijk oneindig diep.. als een consultant start bij ienmand in mijn team op bv level 9, en die nieuwe consultant vindt 3 klanten, dan ontvang ik een bonus (hij natuurlijk een veel hogere).

Zo zijn er nog 5 andere inkomens waar ik later eventueel dieper op in kan gaan…

ik hoop dat het nu iets duidelijker is ?

Kijk anders eens op www.guido.eu2me.net voor meer informatie…

Groeten Guido Blaauw

Lieveling schreef:

>

> Ja ja lees ik dat goed ?

>

> GUIDO: Dit is een investering !, je gaat voor NIEMAND werken,

> je gaat voor

> JEZELF iets opbouwen, met hulp van anderen (vrienden en

> bekenden die je een

> extra inkomen GUNT).

>

> Dus de volgende vraag at word er opgebouwd dan????

>

> GUIDO: hmmm… wij verkopen geen belminuten door hoor ???

> Wij brengen klanten in contact met het bedrijf euphony

> communications, die

> helpen de klant verder, de klant betaald dus ook NOOIT aan ons.

> Zo ook de nieuwe consultants niet, die betalen voor de

> FRANCHISE aan euphony

> en mogen vervolgens van alle mogelijkheden gebruik maken.

>

> Waar krijg jij je winst dan vandaan( waar je dat geld voor

> hebt geinvesteerd)????

> En van welke mogelijkheden mag men dan gebruik maken ?????

>

> Ik wacht met spanning op het antwoord net als meerdere onder

> met mij vermoed ik !!

>

> Lieveling

• Guidodo

Zelfkennis siert de mens.

• Janssen Interim Services

Heb je een technische opleiding/achtergrond? Wil je van Werk naar Werk?

Ik ben op zoek naar mensen die woonachtig zijn in de achterhoek, liemers, oost Nederland. Ze moeten een technische opleiding/achtergrond/werkervaring hebben. Mijn dienst is dat ik deze kandidaten intensief begeleid bij een nieuwe uitdaging. Dus van hulp bij de sollicitatiebrief tot het checken van een contract bij een (nieuwe) aanstelling. Ik ben niet op zoek naar mensen die ad hoc van de een op de andere dag een andere baan willen. Ik ben op zoek naar de kandidaten die er echt over na gedacht hebben en wat hulp willen bij het vinden van een nieuwe uitdaging.

Alleen serieuze reacties dus!

tjis@hetnet.nl

• Janssen Interim Services

Heb je een technische opleiding/achtergrond? Wil je van Werk naar Werk?

Ik ben op zoek naar mensen die woonachtig zijn in de achterhoek, liemers, oost Nederland. Ze moeten een technische opleiding/achtergrond/werkervaring hebben. Mijn dienst is dat ik deze kandidaten intensief begeleid bij een nieuwe uitdaging. Dus van hulp bij de sollicitatiebrief tot het checken van een contract bij een (nieuwe) aanstelling. Ik ben niet op zoek naar mensen die ad hoc van de een op de andere dag een andere baan willen. Ik ben op zoek naar de kandidaten die er echt over na gedacht hebben en wat hulp willen bij het vinden van een nieuwe uitdaging.

Alleen serieuze reacties dus!

tjis@hetnet.nl

• Anoniem

Oplichting en vergunning is niet paralel aan elkaar gekoppeld, Je kunt wel 20 vergunningen hebben en toch een oplichter zijn. Maar ik weet het verhaal niet , allen dat er 1000 gld wordt gevraagd en als dat een bijdrage is alvorens aan het werk te gaan (ongeacht de reden van dat bedrag) adviseer ik niemand op de aanbieding in te gaan, je geld zal wel een weg kunnen zijn.

• Anoniem

Maar de mensen hier willen geen eigen zaak, ze willen een baan en voor een baan investeer je geen 770 gld voor een vage uitleg. Die investering dient het bedrijf te doen.

• Recruiting

Guido,

De eerste fout die je maakt is dat je een discussie aangaat met mensen die niet geinteresseerd zijn in jouw aanbod. Ten eerste heeft dat geen enkele zin. Ten tweede zorg je er met al je scheldwoorden voor dat niemand je meer serieus neemt. Het lijkt erop dat je jezelf moet overtuigen van het systeem dat je anderen probeert te verkopen. Net alsof je erachter gekomen bent dat het niet werkt en je wanhopig op zoek bent naar nieuwe mensen in de hoop je NLG 1000 (770) terug te verdienen.

Let op Guido, hiermee maak je je eigen bedrijf (?) kapot.

Voorts ga je in je vurige discussie ook nog eens onwaarheden vertellen en weerleg je niet wat er wordt beweerd. Het belangrijkste wat de mensen op dit forum stellen is dat er sprake is van een pyramidespel. Je stelt van niet, maar je legt ook niet uit wat het dan wel is. Beste Guido, er is hier sprake van Multi Level Marketing! De vorm die jouw organisatie hierbij aanneemt heeft echter wel degelijk pyramide-trekjes. Want hoeveel verdien jij, als je niemand vindt? Niet veel he?

Vraag: Als jij zoveel vertrouwen in dit systeem hebt, dan vindt je het vast niet erg om 350 EURO in een nieuwe medewerker te investeren? Het zal zich immers snel genoeg terugverdienen, toch.

Stuur mij maar een mailtje, dan gaan we het regelen. Jij betaalt de investering en ik zoek twee mensen. Zijn we allebei blij (je verdient het binnen een paar weken terug toch?). Ik betaal je twee keer zoveel terug als het werkt! Vertrouw je me niet, dan zetten we dat toch in een contract. Ik ben jurist, dus dat komt wel goed.

O ja, dit is wel degelijk zoiets als Tupperware. Als er iets is dat leeft op de multi level marketing, dan is het wel Tupperware. HOE KUN JE DAT NOU ONTKENNEN! Het feit dat je daar maar een eenmalige commissie krijgt, doet niet ter zake. Die 2% van jou kan daar niet snel tegenop.

En het is toch belachelijk dat je een franchise moet kopen. Wie verdient er nou het meeste aan de verkoop van het product? Inkopen slaat nergens op.

Guido, je wint geen mensen door op een dergelijk agressieve manier tekeer te gaan. Eerlijkheid duurt het langst. Beloof iemand geen goud, als je dat niet waar kunt maken. En ga nou voor jezelf maar een rekenen wat je gemiddeld per uur hebt verdiend aan je eigen bedrijfje. Eens kijken hoe tevreden je bent.

Wil je echt serieus aan je eigen onderneming bouwen? Neem dan maar eens contact op. Zie www.vtb-adviseurs.nl

Met groet