IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

• Guido

Jong, oud, zwart, wit het maakt niets uit, GEEN ervaring nodig , minimaal 18 jaar en wat bekende hebben is voldoende !Beste “ondernemers”

het is tegenwoordig niet makkelijk om te starten, we weten allemaal dat er diverse struikelblokken zijn voor veel ondernemers.

Papieren, personeel, administratie, een hoge investering, bedrijfsrisico en noem het maar op.

Ik heb het geluk dat ik in februari ergens tegenaan ben gelopen dat ik nog nooit had gezien !

Ik wil iedereen adviseren die een eigen zaak wilt starten, die vrijheid wilt qua werktijden en inkomen, met mij contact op te nemen.

Ik ben in februari gestart, heb in totaal ongeveer 1000.- gulden geinvesteerd en heb dat nu al meerdere malen terug verdiend, een blijvend, groeiend inkomen waar maar 1 x actie voor is ondernomen !!

ALLEEN SERIEUZE REACTIES AUB !!

Mvg,

Guido Blaauw

• Hans

Een eigen onderneming is hard ploeteren, ik kan het me niet voorstellen, tenzij het in de trant van garnalen pellen of reclamefoldertjes in week-aan-weekbladen stoppen is.

• Sander

wat bedoel je hier precies mee Hans???

• Hans

In eigen onderneming moet je eerder een miljoen dan duizend gulden steken, Sander. Daarom geloof ik niet, dat je met die duizend gulden een echte ondernemer wordt, maar dat het veelmeer een constructie is om geen werknemers in dienst te nemen, zodat ze zelf het risico lopen. Dat vind ik wat anders dan het volwaardig ondernemersschap, waarvoor je voor dat riscio een zekere voldoening en echte onafhankelijkheid terugkrijgt.

• Sander

oke, dan snap ik wat je bedoelt.

• Guido

Kijk, natuurlijk kun je een business gaan beginnen waar je een paar ton, of een miljoen gulden aan gaat besteden.

Dat gebeurd ook meestal als je gaat starten, je moet een inventaris aanschaffen, vooraad aanleggen, personeel in dienst nemen, dure reclame campagne…

Als je met euphony gaat starten hoeft dat dus niet.

Je bent zelfstandig consultant (je werkt voor je zelf, en voor NIEMAND anders !)

Als je niets wilt doen, dan doe je niets, er is geen minimum of maximum ergens aan verbonden !

Er wordt dus NIEMAND in dienst genomen, ook niet bij euphony.

Bij de belastingdienst kunnen wij als consultant gewoon een BTW nummer krijgen en mogen wij ook gewoon handelen als eenmanszaak (ook al hebben wij geen kvk registratie nodig omdat wij een “vrij-beroep” hebben.

Informeer maar eens bij jouw KvK of belastingdienst hoe dat dat zit.

Mocht iemand toch interesse hebben in ons concept kijk dan op www.eu2me.net of mail mij voor meer informatie of een afspraak.

Graag alleen serieuze reacties.

Mvg

Guido Blaauw

• Hans

Leg eerst maar eens uit, wat precies de werkzaamheden zijn. Iemand, die je bericht opent, heeft al interesse.

• Marga

Amway zeker? Of iets dergelijks?

• Guido

Hans, ik wil je graag meer info toesturen… kun je me je e-mail adres sturen ?

Je komt NIET op een of andere lijst o.i.d.

:-)

Guido

• Hans

Hier wordt gediscussieerd, niet op mijn emailadres. Knip en plak het maar hiernaartoe, dan kunnen alle deelnemers er hun licht op laten schijnen.