Guido! Kanjer! meerdere computers en nog meer “werkzaamheden” geweldig!
We zijn trots op je. Lachen man.. om jouw domheid. Je maakt je onstervelijk met die opmerkingen van je! Mijn vader werkt bij Mac Donalds!!
WHHAAAhahahahahaha
We hebben in de klas 28 leerlingen met een computer, voorlopig dus nog heel wat IPtjes te gaan voor we helemaal weg zijn!!
Guido zit in de telecomhandel maar het is zo'n sukkel. Bij ons in de klas haalt niemand het in zijn hoofd om te roepen “Meester hij plaagt mij” maar Guido roept “Meester ik kan ze niet met argumenten overtuigen en ze vallen me ook lastig over mijn Nederlands terwijl dat op school mijn goedste taal was”.
Guido legt het af tegen 13 jarigen!!! Hahahahahaha
hahaha, snapte, 13 jarige kinderen die met internet op school mogen spelen… en thuis om 10.00 uur naar bed moeten, DONDER TOCH OP MAN !!!
En dit staat allemaal los van euphony hoor kinderen, men weet wel dat zaken en prive appart worden gehouden, en iedereen kan dit, of je nu jong of oud bent, zwart of wit, sukkel of bikkel !
Het maakt niet uit, en geloof me jullie willen mij niet bij jullie kleuterklasje zien hoor broekpoepert !
Verlaat dit forum, JULLIE (en ik met deze berichten ook) horen NIET op dit forum thuis !
POFFERTJES dat zijn jullie
hahahahahahahaha, BABY's !
Door eens met mij af te spreken, ik weet niet waar je woont ?
Zaterdag is het DE ultime dag om af te spreken in Gilze…
Daar kan ik je met enkele mensen kennis laten maken en je beter uitleggen hoe e.e.a. in z'n werk gaat.
Kun je dan toevallig ???
Ik kan je per e-mail alvast veel sturen…
Ik hoor het wel !
Groeten Guido
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?