IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

• Guidodo

En die bellen allemaal voordelig via jou en worden zelf ook nog schatrijk!!

GUIDO SUKKEL HOU DE EER AAN JEZELF EN STOP MET DEZE PRIETPRAAT

• Guidodo

Ja wij zijn echt scholieren Hans. We zijn momenteel met een project bezig. Het onderwerp is (werktitel) zin en onzin van het internet. We moeten met de klas (in deelprojectjes) de positieve en negatieve kanten inventariseren. Verder moeten we aangeven op welke manier internet een positieve bijdrage kan leveren aan je studie. Er zijn heel veel site's waar je uittreksels en zo kunt weghalen maar die zetten wij momenteel onder negatieve bijdragen. Foto's/informatie e.d. van het internet hoe goed is die en hoe betrouwbaar is dat allemaal (propaganda?misleiding?) Wij zitten in een fgroepje dat negatieve uitwassen in beeld moeten brengen. Je begrijpt dat we Guido heel dankbaar zijn. Onze bijdrage mag slechts 10 kantjes A4 bedragen. De Guido story moeten we samenvatten maar is wel een heel goed voorbeeld van flutondernemers die hun waren betrekkelijk anoniem aan de man brengen via internet. Dit verhaal gaat inmiddels de hele school door en we hebben hiermee veel succes (scholieren humor!) Hans trouwens bedankt voor je bijdrage tot nu toe.

Groeten van klas 2 havo/vwo van een middelgrote school uit het midden van NL.

• Guidodo

Guido wij zijn dan nog maar 13 jaar en dat ben jij ook geweest, daar is dus niets mids mee. Wij zitten echter in de brugklas havo/vwo iets dat jij, gezien je taal gebruik, nooit hebt gehaald.

Jouw niveau is verbijsterend laag. We wilden er eerst niet aan maar geven nu toch even jouw niveau aan.

In dit berichtje zitten de volgende taalfouten (kort berichtje):

hahaha is met een hoofdletter.

snapte…. waar slaat dit op?

Donder toch op man? Het onderwerp in die zin was ‘kinderen’.

Een zin begint niet met En, deze zin had met Dit moeten beginnen.

euphony is met een hoofdletter (maar waarschijnlijk toch goed geschreven om aan te geven dat jij ook niet veel vertrouwen in dit bedrijf hebt).

appart??? Nieuw woord of bedoel je apart

voor en nooit een komma, voor of ook niet.

Na “en geloof me” moet juist wel een komma.

Je zit je wordt door 13 jarigen compleet afgezeken. Wij zijn geen partij voor jou je verliest op alle fronten. Volg een integratie cursus Nederlands en probeer daarna op internet je rotzooi te slijten.

We zijn trouwens gek op poffertjes!!! (maakt deeluit van de kleine geneugten des levens volgens onze leraar culturele vorming).

• Guido

Hahaha, ik looper ff doorheen, dit is echt zeer lachwekkend…

Guido wij zijn dan nog maar 13 jaar en dat ben jij ook geweest, daar is dus

niets mids mee.

GUIDO: mids ????? klopt, alleen had ik meer ballen als jullie toen ik 13 was !

Wij zitten echter in de brugklas havo/vwo iets dat jij,

gezien je taal gebruik, nooit hebt gehaald.

GUIDO: hmmm… knap dat je weet wat mijn studie is…..

Jouw niveau is verbijsterend laag. We wilden er eerst niet aan maar geven nu

toch even jouw niveau aan.

In dit berichtje zitten de volgende taalfouten (kort berichtje):

hahaha is met een hoofdletter.

GUIDO: duhhh

snapte…. waar slaat dit op?

GUIDO: snapte betekend : snap je

Maar ik kan van jullie “ VWO” studenten, die leerlingen die van hun ouders leren dat ze beter zijn als “het gewone volk” , je weet wel die arrte kakkertjes, niet veel verwachten van de taal die men spreekt op de straat, de normale mens….

Donder toch op man? Het onderwerp in die zin was ‘kinderen’.

Een zin begint niet met En, deze zin had met Dit moeten beginnen.

GUIDO: amaai wat een fouten, ik zou me er ook enorm druk om maken als 13-jarige, je hebt niets beters te doen immers … een studie naar internetgebruik voor studenten ???? als je 13 bent ???? lachen die nieuwe WAY van lesgeven… “geef ze het idee dat ze echte volwassen mensen zijn, en laat ze lekker aanklooien op het net”

euphony is met een hoofdletter (maar waarschijnlijk toch goed geschreven om

aan te geven dat jij ook niet veel vertrouwen in dit bedrijf hebt).

GUIDO: hmmm, ok, maar euphony (het logo) is met kleine letter, maar jullie hebben wel gelijk hoor, beter met een hoofdletter… ene je weet hoe ik erover denk…

appart??? Nieuw woord of bedoel je apart

GUIDO: tsja, die verdomde laptops he, soms ben je onderweg on-line bezig, dan kan het gebeuren dat je een toets iets te hard of 2 x aanklikt…

voor en nooit een komma, voor of ook niet.

Na “en geloof me” moet juist wel een komma.

Je zit je wordt door 13 jarigen compleet afgezeken. Wij zijn geen partij

voor jou je verliest op alle fronten.

GUIDO: hahahahaha, ja joh ??? een 13 jarige met een 28 jarige vergelijken en dan nog denken dat je als 13 jarige beter bent op elk front ????

Hehe… okay, hoe was je laatste sex ervaring meneer, was ze tevreden ?

HAHAHAHAHAHAHA KINDEREN, ga spelen man !, je past 3 x in mij !

Volg een integratie cursus Nederlands

en probeer daarna op internet je rotzooi te slijten.

GUIDO: ik slijt niets…..

;)) maar dat snappen jullie NOG niet !

We zijn trouwens gek op poffertjes!!! (maakt deeluit van de kleine geneugten

des levens volgens onze leraar culturele vorming).

GUIDO: goh, interessant, ene krijgen jullie nog wel gewoon economie en aardrijkskunde, of zijn die vakken verdwenen en leren jullie nu alleen nog maar uit de hoogte doen op school ?

Groeten !

• Guidodo

Lieve Guido bedankt voor de bevestiging van het beeld dat wij van jou hebben. Leuk ook dat je zoveel van jezelf prijs geeft. Goed wij onaneren misschien iets meer dan jij maar dat is de leeftijd. Het doet ons goed te weten dat als je 28 jaar bent en je niet meer in het bezit bent van je eigen haar, je toch nog sex hebt. Je hebt een laptop…. geweldig je hebt het dus gemaakt. We begrijpen dat je per ongeluk een letter dubbel kunt typen als je in een stadsbus zit. Die fout zullen we dus niet meerekenen. Helaas probeer je in je reactie een lange zin te maken en dat vinden we nou jammer, je was net zo lekker op weg. Je had zelfs onze “fout” gevonden. Ach jouw beeld van de tegenwoordige scholier…. we zijn beter en kakkertjes? Het is nu wel duidelijk dat wij als 13 jarigen ver boven jou staan! Wat een infantiele gulpenruiker ben jij! In plaats van ons te verslaan met onze eigen wapens ga je maar door met dom gekeuvel.

Ja Guido tijden veranderen … ook op scholen. Wij weten niet wat je bedoelt met gewone economie en aardrijkskunde. We begrijpen dat jij heel goed op de kaart van Nederland kan aangeven waar Stadskanaal ligt en je zal misschien ook nogwel uit kunnen leggen wat samengestelde intrest is. Onze opleidingen bereiden ons voor op een veranderde maatschappij waarin je o.a. mislukkelingen zoals jij tegen kunt komen. Ga een cursus volgen Guido, zelfs voor jou is het nog niet te laat. Wij weten inmiddels al meer van het internet af dan jij sukkel. Guido wil zijn geld (laten) verdienen in de telecom business maar hij weet niet dat alleen een IP adres van deze site geweert kan worden.. knurft!

PS Als je zo druk bent met je louche zaakje waar haal je dan de tijd vandaan om te reageren sukkel?

Kusjes van de meisjes uit de klas (we hebben ze nog niet (een deel) van je foto laten zien)

• Hans

Weten ze dat ook?

• Hans

Knap, dat jullie zo een figuur eruit weten te tillen. Ik bedoelde niet, dat er iets mis mee was.

Uittreksels van internet halen is inderdaad onzin, want ze zijn waarschijnlijk slechter dan een uittreksel van eigen makelij. Op internet krijg je een heel gemiddeld niveau aangeboden en dat is er heel vaak aan af te zien.

• Hans

O, in Gilze-Rijen. Is er een fabriek gesloten, dat je nu op deze manier aan de kost moet komen?

• Hans

Gelukkig bestaat er ook nog volwasseneneducatie.

Misschien bedoelt hij oud-burgemeester Happart uit de Voerstreek, die kon ook zo ruzie maken en die weigerde ook Nederlands te spreken.

• Hans

“GUIDO: mids ????? klopt, alleen had ik meer ballen als jullie toen ik 13 was !”

O, een aangeboren afwijking, Guido.

“GUIDO: snapte betekend : snap je”

Hedde ge dan nog nie gesollisiteert bij de pliesie in Helmond?

“GUIDO: amaai wat een fouten, ik zou me er ook enorm druk om maken als 13-jarige, je hebt niets beters te doen immers … een studie naar internetgebruik voor studenten ???? als je 13 bent ???? lachen die nieuwe WAY van lesgeven… ”geef ze het idee dat ze echte volwassen mensen zijn, en laat ze lekker aanklooien op het net“”

Aanklooien? Ze halen jou met je praatjes er toch maar mooi uit, kameraad.

“GUIDO: goh, interessant, ene krijgen jullie nog wel gewoon economie en aardrijkskunde, of zijn die vakken verdwenen en leren jullie nu alleen nog maar uit de hoogte doen op school ?”

Je hebt met je 28 gewoon in de jaren 80 les gehad, en toen werd er ook al aangeklooid.