IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

• Annabel de Groot

Is dit net zoiets als Tupperware verkoop?

• Guido

Hallo,

Nee, niet echt.

Tupperware is een product dat eenmaal wordt verkocht. De consultant ontvangt 1 x een winstpercentage.

Bij ons gaat hem om telefoongesprekken, iets dat iedereen, automatisch, zonder bij na te denken doet. Elke dag, meerdere malen.

Daar ontvangen wij een commissie over die enorm kan oplopen door ons marketingplan is het mogelijk zelf je inkomen te bepalen.

groeten Guido Blaauw

www.guido.eu2me.net

• Annabel de Groot

Bij Tupperware moest ik een kleine investering doen. Bij jullie ook?

Hoe veel is de commissie kun je met wat getallen komen?

bij voorbaat hartelijk dank voor je info.

Annabel

• Lieveling

Niet aan beginnen annabel, inzet is 1000,00 gulden die je zelf moet meebrengen en zoals zoveel organisaties waarschuwen is werk wat je wilt gaan doen met een inleg van eigengeld niet slim om te doen. Ook al klinkt het allemaal nog zo mooi en hebben ze hun gladde praatjes helemaal voor je klaar. Waarschuwing voor iedereen NIET DOEN DUS. Nergens aan beginnen waar je zelf geld op moet inleggen. Vraag maar is na bij De Onbudsman, Het Arbeids bureau en iedere gek kan je wel vertellen dat als je er al 1000, 00 gulden in moet leggen je stom zou zijn als je dat doet). Zij zullen je vertellen dat het verkeerd is om er zelf geld in te leggen. Zou je het toch doen sta er dan niet van t kijken als al snel blijkt dat je je 1000,00 piekies kwijt ben terwijl je er hele andere dingen mee zou kunnen doen voor je zelf en niet dat je een ander je geld geeft voor een glad verhaaltje.

Voor de verzinner van dit verhaal heb ik nog een mededeling: Leuke site maar weinig info ( info is technies maar heeft weinig inhoud, en leuk dat verhaaltje over het piramide spel, als ik door lees zie ik er toch zeker wel enig verband in met het piramide spel maar helaas dan legaal) en twee pagina's zijn al niet te vinden schiet niet lekker op moet je is aan gaan werken.

Groeten Lieveling

• Guido

Hallo,

Ten eerste is het 350.- Euro, 770.- gulden.

Daarvoor koop je een “mini-franchise” , net als een McDonalds, een bestaand succes-concept, dat sowieso werkt (kijk naar de UK, in 3 jaar 750.000 klanten en ruim 80.000 consultants die die klanten hebben gevonden).

Voor dat bedrag krijg je o.a. de volgende dingen:

1. een organizer met ALLE uitleg en info hoe je je business het MAKKELIJKSTE kunt uitbouwen.

2. Training zoveel als je wenst door ervaren trainers.

3. Alle administratie wordt voor je gedaan

4. rapport voor o.a. de belastingdienst ontvang je elke maand.

5. 50 man personeel van euphony die ALTIJD voor je klaar staan !

6. EEN EIGEN BUSINESS

Hierin bepaal jij wat er gebeurt !

Er is dus GEEN omzet verplichting o.i.d.

Begin maar eens een eigen zaak, dat lukt je nooit met de luttele invest van 770.- gulden !

Een boekhouder voor 1 jaar ??? geen 770.- gulden !

Een jaar lang particulier leren in de telcom….. 770.- gulden ??, denk het niet.

Al met al is de invest NIETS in vergelijking wat je ervoor terug ontvangt !

Verder is het mogelijk om heel simpel binnen enkele dagen het geld al terug te verdienen door onze Quickstarts….

Ik zal, mocht je interesse hebben, meer info over onze 8 (!) verschillende inkomens vertellen…..

groeten Guido

• Hans

Ik weet nog, dat ik een keer met mijn moeder meeging, toen ze ging solliciteren. Toen ze aangenomen was, vroeg ik, of ze de baas had moeten betalen om te mogen beginnen. Het antwoord was, dat ze juist ging werken om geld te verdienen en niet om het te betalen. Dat houd ik altijd voor ogen, als mensen geld vragen om werk te verrichten. Dan heb ik het niet over een investering.

Als je ijs gaat verkopen, kun je alle faciliteiten zoals een diepvries huren. De winst voor de leverancier komt uit het verschil tussen zijn inkoopprijs en jouw inkoopprijs.

Als je bij die gasten gaat klagen over je geld zeggen ze: “Goh, u kunt zelf hetzelfde doen bij andere mensen.” Zo gaat er dan een hoop geld om in de economie, zonder dat er productie tegenover staat.

• Guidodo

Guidiootje je leeft !!

We dachten hij is verstandig geworden en stopt met leuren, maar nee hoor super gulpenruiker gaat door!!

We moeten je teleurstellen v.w.b. de voortzetting van ons project op school we hebben inmiddels genoeg materiaal om onze opdracht te larderen met voorbeeldjes uit de praktijk.

Guidiootje je bent werkelijk te stom om het daglicht te aanschouwen.

kusjes klas 2hv

• Guido

Hahaha, vroeger kregen wij playmobiel o.i.d….

tegenwoordig geef je ze een forum, en ze zijn zoet…..

Kids toch, wordt a.u.b. volwassen (zelfs ik was vroeger al volwassener op die leeftijd)

Ik lach om jullie broekpoepers, de luiers nog aan ?

groeten guido

(weer een stapje verder…..Business gaat goed mede dankzij jullie, mensen zien in dat het geen ONZIN is wat ik schreef…maar daar kunnen jullie nog niet veel van snappen, jullie denken nog aan barbie en sesamstraat enzo….)

ben inderdaad stom dat ik met Tik-Tak vriendjes een discussie aanga !

hahahahaa

;)Guidodo schreef:

>

> Guidiootje je leeft !!

> We dachten hij is verstandig geworden en stopt met leuren,

> maar nee hoor super gulpenruiker gaat door!!

> We moeten je teleurstellen v.w.b. de voortzetting van ons

> project op school we hebben inmiddels genoeg materiaal om

> onze opdracht te larderen met voorbeeldjes uit de praktijk.

> Guidiootje je bent werkelijk te stom om het daglicht te

> aanschouwen.

> kusjes klas 2hv

• Guido

Ik loop er nog maar eens doorheen….

Hans schreef:

Ik weet nog, dat ik een keer met mijn moeder meeging, toen ze ging solliciteren. Toen ze aangenomen was, vroeg ik, of ze de baas had moeten betalen om te mogen beginnen. Het antwoord was, dat ze juist ging werken om geld te verdienen en niet om het te betalen. Dat houd ik altijd voor ogen, als mensen geld vragen om werk te verrichten. Dan heb ik het niet over een investering.

GUIDO: Dit is een investering !, je gaat voor NIEMAND werken, je gaat voor JEZELF iets opbouwen, met hulp van anderen (vrienden en bekenden die je een extra inkomen GUNT).

Als je ijs gaat verkopen, kun je alle faciliteiten zoals een diepvries huren. De winst voor de leverancier komt uit het verschil tussen zijn inkoopprijs en jouw inkoopprijs.

Als je bij die gasten gaat klagen over je geld zeggen ze: “Goh, u kunt zelf hetzelfde doen bij andere mensen.” Zo gaat er dan een hoop geld om in de economie, zonder dat er productie tegenover staat.

GUIDO: hmmm… wij verkopen geen belminuten door hoor ???

Wij brengen klanten in contact met het bedrijf euphony communications, die helpen de klant verder, de klant betaald dus ook NOOIT aan ons !

Zo ook de nieuwe consultants niet, die betalen voor de FRANCHISE aan euphony en mogen vervolgens van alle mogelijkheden gebruik maken.

Mvg'

Guido

• Lieveling

Ja ja lees ik dat goed ?

GUIDO: Dit is een investering !, je gaat voor NIEMAND werken, je gaat voor

JEZELF iets opbouwen, met hulp van anderen (vrienden en bekenden die je een

extra inkomen GUNT).

Dus de volgende vraag at word er opgebouwd dan????

GUIDO: hmmm… wij verkopen geen belminuten door hoor ???

Wij brengen klanten in contact met het bedrijf euphony communications, die

helpen de klant verder, de klant betaald dus ook NOOIT aan ons.

Zo ook de nieuwe consultants niet, die betalen voor de FRANCHISE aan euphony

en mogen vervolgens van alle mogelijkheden gebruik maken.

Waar krijg jij je winst dan vandaan( waar je dat geld voor hebt geinvesteerd)????

En van welke mogelijkheden mag men dan gebruik maken ?????

Ik wacht met spanning op het antwoord net als meerdere onder met mij vermoed ik !!

Lieveling