IK HEB WERK VOOR IEDEREEN !

• Guido

Soory hans, ik wil graag alle info met iedereen delen op dit forum, maar ik kan niet 20 mensen tegelijk opvangen en GOED begeleiden en opleiden.

Vandaar dat ik je prive had benaderd, ik werk sowieso liever persoonlijk.

Hierbij wil ik iedereen vragen om op dit forum hun vragen aan mij te stellen, ook als ze zeer negatief zijn wil ik er graag een reactie op geven.

Een fijt blijft dat ik met de invest van 700.- gulden, momenteel op een inkomen per maand zit waar ik 6 maanden geleden, toen ik hiermee begon, nooit had DURVEN verwachten omdat wij juist tegen iedereen zeggen dat je niet moet verwachten dat je snel rijk wordt !

En dat is ook zo, het is dat ik er 80 uur per week mee bezig ben geweest, ik heb veel mensen op weg geholpen en doe het nu beter door mijn tijd over de diverse collega's te verdelen.

Ik hoor het wel mensen !

Groeten

Guido Blaauw

• Hans

Je kunt ons hier vertellen, wat alles inhoudt, meer niet. Het heeft niks met “persoonlijk” te maken, het gaat erom, dat dit een discussiepagina is en een discussie wil ik graag centraal houden en niet uiteen laten spatten in onderonsjes.

• Ruud

Hans,

Laat je niet gek maken. Krijg je nooit spam van lieden die jou graag snel rijk willen maken? Waarom doen ze dat niet met zichzelf? Nee, ze hebben jou nodig voor je ‘kleine’ investering. Meestal gaat het om z.g. multi-level marketing. Je stelt dealers aan en die weer andere dealers. Dat mag. Wat er verkocht wordt is van minder belangrijk. Het is een variant op de verboden piramidespelen. Als de domoren op zijn heb je pech.

Vr. gr.

• Guido

Beste….

Donoren raken nooit op !!, er komen nog altijd sneller mensen bij op deze wereld als dat wij consultants inschrijven (helaas)

;-0

We starten snel in Mexicvo, Australie, de VS en Duitsland.. allemaal mogelijkheden tot expansie !

• Guidodo

Ga naar discussie ouders en lees meer over deze super zakenman.

Guido!! geweldig je bent echt helderziend!!! Over een paar maanden moet je maar eens terug komen op deze site (als je tenminste dan nog in het bezit bent van je computer na je faillissementsverkoop)

• Guido

Ten eerste, IK KAN NIET FAILLIET GAAN

(blijkt WEER dat je het NOG niet snapt…)

Ten tweede heb ik geen ZIN, in deze zinloze discussie met jou !, je doet het erom, en gelukkig weten ik, en duizenden anderen (ook met andere bedrijven, zo worden 80% van alle Toyota's in Japan via MLM verkocht !) dat het niet helemaal zo werkt als jij zegt.

Ik stop dus ook verder met het reageren op jouw berichten.

Mijn bericht is door de webmasters van de diverse forums bekeken en goed bevonden.

Men vondt het een leuk concept.

je maakt je erg druk, dat is niet goed voor je joh !, ontspan je een beetje en geniet van het leven, dat gescheld allemaal over en weer ,en voor wat, omdat ikanderen wat extra geld gun (door goedkoper te bellen) of mensen een extra inkomen gun (door BC te worden) ???

Zo weet ik zeker dat je nog NIET hebt geinformeerd bij economische zaken, of beter, De Opta !!, wie of wat euphony is !

Doe dat eerst eens, partners van ons als AT&T, MCI Worldcom, Vodafoon UK, Mobistar en Cable % Wireless zijn ook ECHT NIET geinteresseert in piramide amigo !!

Daarom maak ik me absoluut NIET druk om jou berichten. Nogmaals laat je goed informeren, ik zal hier enkele goeie teksten plaatsen morgen, kun je je er wat in verdiepen…..

Groeten Guido.

• Guido

hehe,

Ik heb ook nog andere “internet werkzaamheden” en dat bedrijfje doet het ook leuk…

Ik heb meerdere computers zelfs

;-))

• Alarm! OPLICHTERS!

Guido wil jullie 1000 gulden afhandig maken.

“Jong, oud, zwart, wit het maakt niets uit, GEEN ervaring nodig , minimaal 18 jaar en wat bekende hebben is voldoende !Beste ”ondernemers" schrijft die knul en hij LIEGT want iets schijnt toch wel uit te maken en dat is …………. 1000 gulden :)

Trap hier niet in!

Ze kunnen van een stoephoer zeggen wat ze willen maar die verdienen hun centen nog eerlijk en “Guido” haalt het nivo van een stoephoer dus niet.

• Guido

Jij bent echt een zielig ventje, denk wat je wilt denken, gelukkig weten wij beter.

Jij met je grote BEK, hebt 100% zeker NOG NIET naar de KvK, de Belastingdienst of Economische zaken gebeld he ????

Probeer de Opta, en niet schrikken als je hoort welke vergunning wij hebben he !!

HAHAHAHA

groeten Guido

• Guidodo

Guido wat ben je een knurft! Je blijft het proberen. Dreigt ons dat je ons er af laat gooien! Wat ben je toch een domme oetlul bij ons in de klas zitten 28 leerlingen met een eigen computer we hebben voorlopig dus heel wat uitwijk IPtjes!

Wat een sukkel voor iemand die in telecomshit doet! Hahahaha je bestaat maar wat een bestaan!