werken en wel nu!

• Dirk.D.

Beste Jeroen

De nazi's uit Duitsland zeiden dat ook ???, wie werd er vrij ??

Groet

Dirk.D.

• Dirk.D.

Beste Hans.

Vaak kan ik het niet altijd met je uitspraken eens zijn, maar deze vind ik erg sterk, volgens mij sla je de spijker op z'n kop.

Maar ja ook andere dingen spelen een rol, zoals status en hebberigheid.

Groet

Dirk.D.

• jeroen werklust

dit is geen vergelijking. Ik ben ook tegen de wapenindustrie.

Dit is zelfs een belediging.

Maar dit is mijn laatste berichtje want ik heb werk zat te doen.

werkze

• Háns

“Maar ja ook andere dingen spelen een rol, zoals status en hebberigheid.”

En op die manier kan werken nooit gelukkig maken. De beste opvatting van je werk is de wijze waarop de ambachtsman zijn werk opvatte: goed willen zijn in je vak, met liefde je vak uitoefenen zonder er rijk van te willen worden.

• Háns

Het is gewoon een opreorkraaier, want hij weet heel goed, waar “Arbeit macht frei” stond.

• Zwannie

En nu valt mijn weerzinwekkende gevoel dus op zijn plaats, ik kon het alleen niet benoemen.

• Háns

Wist je niet dan, dat het motto van Auschwitz was?

• Zwannie

Vast wel gehoord en gelezen, maar heb (rationeel) absoluut die link niet gelegd. En nóg vraag ik me af of hier die link gelegd moet worden. Ik wil dat gewoon niet geloven (maar ik kan soms behoorlijk naïef en té goed van vertrouwen zijn). Vooralsnog ga ik dan ook maar liever niet van uit en ga er maar vanuit dat het onschuldig is, tenzij dat uit meer informatie blijkt.

• Ruud

Watte?????

Ben jij dezelfde hans die met blackpearl in een loopgraven oorlog was verwikkeld?

• Ruud

Sukkel ….werken niet dood gaan?

Natuurlijk niet

Met zo n luize baantje als jij blijf je inderdaad lang leven

De mijn werkers(vroeger dan) in de chemische industrie,bouwvakkers. e.d dan??

De staat lacht al in zijn vuistje lekker lang werken en liefst op je 65 ste dood.