Sylvia, je sleept er dingen bij, die ik niet gezegd heb. Ik heb het over het idee de werknemer als ondernemer.
Hans
Nou ik zou juist pleiten voor de hoogst betaalde groep, kunnen ze gelijk een stuk minder salaris aan de nieuwe betalen, en als ze heel veel salaris krijgen, voegen ze vaak ook niets toe aan een onderneming (zakken vullers).
Die lui met die hoge salarisen, proberen alleen anderen voor hun te laten werken.
Groet.
Dirk.D.
Beste
Helaas moet ik het alleen met dit gedeelte van je eens zijn, een zeer groot aantal werknemers zijn buiten hun invloed en schuld om “gesaneerd” wat niets zegt over hun kwaliteiten.
Maar om de pech van deze mensen maar met een af te wentellen op de rest van de werkenden is wat te veel gevraagd, en ook niet logisch
Dirk.D.
Hans
Ik ken een gedichtje over jou !!
——————————————————————–
Hansje gansje was niet wijs
Hij wou lopen over het ijs
Moeder zij: het draagt je niet !
Vader zij : je waagt het niet !!!
Maar de zelfde middag nog deed Hansje het toch.
Toen kwam hij bij een wak ?
Toen hoor hij een “KRAKK”
————— ———- ———–
Tja, dat kan ieder gebeuren toch ?? werkloos worden en ook beticht worden van een “mislukkeling” te zijn ???
Deze Hans deed het op het ijs, ik hoop voor jouw dat het nu niet “economisch” slechter ijs wordt.
En ja, er zit veel “vakmanschap” en “Talent” onder deze werkelozen, graag niet verwarren met (geeste) zieken (waar trouwens ook zeer veel goede mensen bij horen).
Ik kan wel even doorgaan maar het resumé betreft: oordeel niet, opdat je zelf niet beoordeeld wordt (ook de Bijbel, maar nu uit de (wijze)spreuken).
Groet
Dirk.D.
Beste Hans
Mischien ligt het aan je stijl van schrijven, of wij zijn niet zo goed in lezen
Maar ik kan me niet ontrekken aan het idee dat je schreef van “minkukels” en ook Math, blijft niet ontkennen dat hij er ook zo over denkt “er zitten nog veel – in de WW”
Nou en wat die Pim wilde, zal mij een worst zijn, ik wil ook wel es wat.
Die LPF er schrijft een waardeloos idee op, en wij gaan er lekker tegen in, maar moeten we dan ook mensen “stigmatiseren”? of kunnen we het netjes houden, het lijkt mij erg genoeg om in de WW te belanden (om wat voor reden dan ook)
Trouwens, het feit dat deze mensen in de WW komen zegt al dat ze een arbeids verleden hebben en buiten hun schuld om zijn ontslagen !!
Groet
Dirk.D.
Klopt, maar soms maken mensen een opmerking die in mijn ogen zo Dom is dat ik geen zin heb om daar verder op in te gaan, ik geef dan kort mijn mening en daarmee is het voor mij afgedaan.
Ik zie dan het nut niet om daar dan verder op in te gaan, want zomaar iets roepen kan iedereen maar ook duidelijk maken waarom je dit roept dat zie ik hier weinig.
Meeste wat ik hier zie is, Ik heb een mening die ik hier uit, en de ander roept zijn mening, en dan begint het spelletje van elkaar onderuit proberen te halen.
Nee daar heb ik dus duidelijk geen zin in, en ga daar dus ook geen tijd in steken.
Ik laat graag iedereen in zijn waarde, en zeker de minderbedeelden onder ons, en dat moesten meer mensen doen. Maar het is bijna mode hier in Nederland om maar vooral tegen de sociaal zwakkeren aan te schoppen en daar pas ik voor.
Is niet persoonlijk tegen jouw bedoelt maar je kunt zelf wel raden wie ik daarmee bedoel.
grtzzzzz en Prettig weekend.
Op zich niks mis mee hoor, landen en daarmee de werkgevers hebben nu eenmaal “leiders” nodig. Op het moment dat die Leiders hun werk goed doen, is de werknemer verzekerd van werk wat weer de economie tengoede komt en wat weer resulteerd in een goed sociaal klimaat.
Managers en dergelijke mogen gerust een riant salaris hebben, zolang ze zorg dragen voor een goede gezonde werkgelegenheid.
Van werknemers mag je verwachten dat ze zich voor 100% inzetten.
grtzzzz en prettig weekend
> Die lui met die hoge salarisen, proberen alleen anderen voor
> hun te laten werken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?