Ik hoop dat jij een eigen zaak hebt en ook nog wat personeel hebt rondlopen. Over 3 jaar ben je dan verplicht jouw goede vakmensen die jouw zaak mede opgebouwd hebben, en waarmee je een uitstekende vertrouwensrelatie hebt opgebouwd, er uit te schoppen en in ruil daarvoor mag je de kans lopen een aantal minkukels toegewezen te krijgen die jouw mooie renderende zaakje op stel en sprong naar de klo ten helpen als dank voor jouw simplistische redenering.
Schitterend idee jongen! Kunnen we eens om de tafel gaan zitten misschien tijdens een aantal brainstormsessies ontspruiten er nog wat meer van die formidabele ideetjes. Jij bent werkelijk de ster die het hier in de politiek nog ver zal schoppen. Pimmetje was al simplistisch wat betreft het formuleren van ideeen, de LPF voerde ze na zijn dood ten tonele, met verbluffende resultaten, maar jij plaatst Pim en zijn trawanten verre in jouw schaduw.
Dank grote broeder voor jouw wijze woorden hier gesproken en neergepend op dit prikbord. Nog even en je kont wordt gekust. Tot die tijd wel even wat koperpoets kopen om je aureooltje nog wat op te poetsen.
Ik kan weer gerust slapen gaan als ik deze opbeurende bloemlezing heb gelezen.
Amen