mening gevraagd

• Hans

Ik bepaal het wel. Dat zie je toch. Ik stooi mijn mening rond met de juiste argumenten, waardoor het aantal mensen, dat die dames aanstelsters vond, groeit.

• Hans

“Deze mensen zou je moeten begeleiden op werk.”

Een bedrijf is geen sociale instelling voor groepstherapie, maar een organisatie, die winstcijfers moet presenteren en klanten tevreden moet houden. Daarom is het in de eerste plaats noodzakelijk, dat mensen werken. Aanpassingen aan het bureau en beeldscherm zijn prima, maar als een vrouw haar werk eigenlijk niet leuk vindt, kan ze beter stoppen, zonder haar hand open te houden en de maatschappij tot last te zijn.

“Verder vind ik dat de regering geen poot uitsteekt.”

Wat zei Kennedy ook alweer? Don't ask what the country for you, but what you can do for the country.

Werkgevers hebben vroeger hun personeel in de w.a.o gedumpt omdat ze van deze mensen af wilde.

De wettekst is toch duidelijk; de WAO geldt bij ziekte en invaliditeit. De burgers hebben in de eerste plaats zelf de verantwoordelijkheid om de wet juist uit te voeren. “Jij moet mij zeggen, dat ik het niet mag.” Kom nou!

• DePeter

Nee dat bepaal jij niet! Want anders hadden die mensen toch geen WAO uitkering.

Je wilt het bepalen, en dat is iets anders.

• Ruud

de tijden zijn nu echt anders.

Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :)

• Ruud

Kan wel zo zijn,maar een paar jaar terug werkten er ook veel meer mensen,

En kijk nu eens.

Gaat het slecht omdat er teveel werklozen zijn?

Of zijn er veel werklozen omdat het slecht gaat;)

• Ruud

Dan had jij dokter moeten worden ;)

• Hans

Dan had ik alleen maar last gehad van degenen, die hun vak niet serieus nemen. Bovendien is dat een onzinargument, als er kritiek bestaat op een beroepsgroep. Als ik dus dire beroepen weet, waarvan de vakbroeders de uitoefening niet serieus nemen, moet ik dus alledrie worden.

• Ruud

oke dat is ook weer zo;)

• Marlinda

Zie zelf ook mensen die afgekeurd zijn en elke avond en weekend zwart bij klussen. Tja ze hebben het mooier in huis en een mooiere auto dan de meeste eerlijke mensen.

Maar ik hou er niet van om mensen te verraden. Wel vind ik het erg jammer dat door deze mensen het verpest wordt voor de mensen die terecht een uitkering hebben. En wat betreft een ziekte bij een (jong) persoon in de W.A.O. vind ik niet dat je mag oordelen. Deed het altijd eerlijk gezegd wel. Totdat ik zelf chronisch ziek werd (ms). Ben niet in de W.A.O. maar heb dankzij een begripvolle werkgever gewoon een baan. Maar misschien komt er een dag dat dat niet meer gaat. En ja dan zie je weer een jong iemand (25) in de W.A.O. Dan zal er ook wel over mij geoordeeld worden, zoals ik zelf ook ooit deed.

Tja.