mening gevraagd

• sijlvia moeder van dominique

ik heb nu niks en wat ik had hou ik liever voor mezelf.

en dat zouden sommige ook met hun oordeel moeten doen,want je weet nml nooit of iemand wat mankeert of niet.

• beta

je zou ze een schop moeten geven, anders een enkeltje noordpool, door zulke lui gaat de economie naar de klote, en daar hebben we er genoeg van.

• DePeter

Dat bepaal Jij helemaal niet!!!!!!!

Het enige wat Jij doet is een oordeel vellen over mensen die in de WAO zitten. Terecht of Onterecht maakt niet uit, Jij kunt daar niet over oordelen dus hou die uitspraken maar bij je. En flink hoor dat je wel eens verkouden naar het werk gaat,

goh was je ook maar zo flink in je uitspraken, Verkoudheid is iets ander dan in de WAO geraken.

Zitten ze hier te zeuren over mensen inde WAO, hoeveel mensen hebben er onterecht een WW of Bijstandsuitkering?? Laten we die eens aan pakken.

• DePeter

Als je al zoveel jaren in de WAO zit, dan is er echt wel iets aan de hand.

En je hoeft het niet altijd aan iemand te zien.

• gabrielle

Deze mensen zou je moeten begeleiden op werk. Kost even wat,maar jaren doorleuren in de w.a.o. is ook duur.

Verder vind ik dat de regering geen poot uitsteekt. Wel roepen: er zijn teveel mensen in d e w.a.o. maar pas nu iets doen. Heeft de regering dit niet aan zichzelf te wijten. Werkgevers hebben vroeger hun personeel in de w.a.o gedumpt omdat ze van deze mensen af wilde. De regering had dit veel eerder moeten aanpakken. Nu haalt een werkgever het wel uit zijn hoofd om dit te doen. Want dan kan hij voor de kosten opdraaien.

En dat de economie naar de klote gaat is niet aan deze mensen te danken. De regering heeft de inflatie zo idioot laat oplopen dat mensen wel iets extra erbij moesten krijgen. De belasting verlaging + btw die omhoog ging en dan ook de euro waar sommige ondernemingen flink misbruik van hebben gemaakt.

Maar ach er komt altijd weer een goede tijd. Economie is net als het leven zelf. Het gaat omhoog en laag.

• snappie

Ik vind het dikke onzin dat die vrouwen in de WAO zitten. Ik vind het maar slappe hap, ook van het UWV.

• DePeter

Daarom leven “Wij” nu in een democratie, je hebt recht om je mening te zeggen.

Wat natuurlijk Niet wil zeggen dat je gelijk hebt, wat ook niet wil zeggen dat Ik gelijk heb. Ik zeg alleen dat ik daar niet over oordeel of die mensen Terecht of Onterecht gebruik maken van een WAO uitkering. persoonlijk ben ik van mening dat die Keuringsartsen kundig genoeg zijn om Zelf een oordeel te “vellen”

Tuurlijk er zijn altijd Toneelspelers bij en die glippen er wel eens door, maar om nu iedereen daarvan te verdenken gaat me te ver.

• Hans

Zij moeten maar het tegendeel bewijzen, als de maatschappij met haar oordeel komt. Ik vind het beleid te soft.

• Hans

Dat kan niet. Niet 1.000.000 mensen zijn gehandicapt of ziek. Dat komt alleen vlak na een oorlog voor.

• Hans

“Daarom leven ”Wij“ nu in een democratie, je hebt recht om je mening te zeggen.”

En als de argumenten correct zijn, dan dient die mening omgevormd te worden tot beleid.

“persoonlijk ben ik van mening dat die Keuringsartsen kundig genoeg zijn”

Artsen zijn helemaal niet kundig. De meesten houden hun vakliteratuur niet eens bij en de meesten sussen hun patiënten met wat dooddoeners. De mijne weet niet eens het verschil tussen griep en verkoudheid.