mening gevraagd

• nancy

van de week op NOVA een item gezien over jonge kinderloze vrouwen die in de WAO zitten. Nu ging het er niet om dat ze (nog) geen kinderen hadden maar dat ze zo jong al in de WAO belanden. Hoe kan dat?

Een meid van 25 die al 5 jaar in de WAO zit omdat ze de druk van het werken(verplicht en onder een baas) niet aan kon? Maar vrijwilligerswerk in de kroeg ging haar goed af????

Wat vinden jullie hiervan…

• DePeter

Ja dat kan volgens mij wel. Wie ben ik om daar over te oordelen??

Ik bedoel om ziek te worden heb je geen bepaalde leeftijd nodig, is alleen jammer voor die mensen.

grtzzzzzzz

• sijlvia moeder van dominique

het ligt eraan wat ze mankeren dat je ziek wordt en afgekeurd is erg maar soms belazerd men de boel en dat mag niet vindt ik.

ik weet van iemand uit mijn omgeving deze persoon is afgekeurt toen ze zo,n 20 jaar jong was en destijds om een tennisarm ,dat ging beter dus hup toen werd het psychisch en deze persoon gaat echt op zijn zieligst naar de instantie toe om maar weer verlenging te krijgen.

en dit redt zij al zo,n 20 jaar en dat vindt ik wel erg gewoon omdat ik weet dat het gespeeld is.

• Hans

Ik vind het een duidelijk voorbeeld van vrouwen, die de boel flink aan het flessen waren. De vrouw, die zogenaamd haar koeriersbaantje niet aankon, dat ze na een tijdje WAO gevonden had, spande wat mij betreft de kroon. De uitdrukking “had ik zoiets van” zou verboden moeten worden, want toen ze op de fiets stapte had ze zoiets iets van “ik kan dit niet aan”. Dus “zoiets hebben van …” is reden om in de WAO te komen. Ze mankeerden echt helemaal niets.

• Hans

Als je met die ziektes, die die meiden hadden, onder de tram komt, dan ga je zonder meer dood.

• Bar

Dat ze het slim aanpakt ;-)

En ook nog is zwartgeld krijgt betaald!

hihihih… voor het 1st een slimme meid!

(die op haar finanaciele toekomst is voorbereid;-)

• sijlvia moeder van dominique

zonder de ziektes ook waarschijnlijk???

• Hans

Precies. Het stelde namelijk niks voor. Ze hadden wat stress op het werk of vonden het werk niet zo leuk. Beide geen reden om de WAO in te verdwijnen.

• Hans

Ja, die meiden gaan ergens lekker zwart bijsjoeften en lachen ons dommerdjes, die zich aan de regels houden, uit.

• Ruud

Wat iedereen er ook van vindt,binnen een paar jaar worden ze herkeurd

en is het uit met de pret :)