mening gevraagd

• ouders

denk het niet ruud,zij redt het al vanaf 1982 nu jij weer.

• peter1

oorzaak ligt duidelijk bij de instantie die de mensen afkeuren. Veel te slap

• sijlvia moeder van dominique

in dit geval heb je absoluut gelijk maar ja het lukt haar ieder jaar of 2 jaar dat weet ik dus niet weer om er door te komen.

• DePeter

Bepaal jij dat???

Ik ga daar niet over oordelen, ik ga d'r vanuit dat die mensen wel wat hebben.

• DePeter

Wat een Lulkoek zeg!!!!!!!

• Hans

Ja, dat bepaal ik. Ik betaal namelijk ook haar premie. Ik ga ervan uit, dat die mensen wat hebben, maar ik kom ook wel eens verkouden naar het werk.

tjonge ga jij weleens verkouden naar je werk ??

kijk je wel uit voor je gezondheid???

• Hans

En als ik “zoiets heb van …” dan ga ik ook naar het werk, Sylvia.

dan heb jij nog nooit een echte ziekte gehad want dan kon jij dit niet beweren,hans.

ik kan uit ervaring zeggen wanneer je echt wat mankeert is het laatste waar je aan denkt je werk.

en ik ben geen klaploper als je dat soms wilt zeggen .

• Hans

Jawel, maar die omschreef ik niet met “zoiets van …”

Vaak tonen de mensen met een echte ziekte juist wel de vechtlust om vooral aan het werk te blijven. Die jonge meiden bij NOVA toonden geen enkele vechtlust. Als ze nu eens een week fietskoerierster was geweest, dan had ze het dan kunnen beoordelen. Maar ze stapte erop, had zoiets van … (waarvan begrijp ik nooit, ja, van het UWV) en stapte weer af.

Houd die mensen nou niet de hand boven het hoofd, want zij maken de serieuze gevallen juist te schande.

Wat jij hebt, weet ik niet, Sylvia, maar daar ging het niet om; het ging over die meiden bij NOVA. Uiteraard nemen we iedere echte ziekte uitermate serieus.