onstlag en ziek???

• DePeter

Volgens mij ben je d'r ook nog trots op, ja is ook iets om trots op te zijn!!!!!!

Aanpakken dit soort volk, iedere vorm van uitkering intrekken jullie soort verdiend het niet.

• sijlvia moeder van dominique

laat gaan die gast ,toen de hersens uit gedeeld werden was hij ff afwezig.

• nancy

andere naam BlackPearl????

• Bronson

Je mag het hebben wat ik heb en als je niks anders weet hou dan je commentaar voor je want het is echt geen pretje hoor denk jij dat ik voor mijn lol thuis zit dat ik mijn eigen aanstel nou echt niet hoor.

Je moet niet van die domme uitspraken doen als je niets van af weet.

M.V.G.

• Ik hou van je

Liever lui dan moe?

Daarom zitten ze ook hier allemaal!!!

joh wees verstandig niet op reageren dat wil hij zo graag ,gewoon negeren .

• DePeter

Flink hoor!! nou ja, flink?? Dom, Asociaal zeg maar.

Heb je tijdens je gesprekken op het GAK ook zo'n grote bek??? Vast niet.

Daar speel je de zielige, die zonder werk zit. Mensen zoals jij maken het voor de goede onder ons kapot, jullie zijn een plaag.

Als je al een uitkering hebt zal het vast niet veel zijn, en je vergeet misschien dat je straks wanneer je ouder bent (niet wijzer) je nog van een uitkering zult moeten rond komen. En dan zul je wel anders “piepen” als je van een aalmoes moet rondkomen.

NO grtz

joh laat hem toch hij is geen enkel woord waard,besteed je tijd liever aan wat nuttigs!!

• peter1

dat zijn geen domme uitspraken. Als werkgever kosten mensen zoals jou handen vol geld. En dat wordt wel eens vergeten. Er wordt veel te makkelijk gedacht en ziek gemeld!!! Denk daar eens aan

volgens mij vergeet je iets en dat is dat een werknemer premies betaald en werkgevers zich kunnen verzekeren voor ziektekosten.

als iemand echt ziek is vraag je daar niet om ,denk daar maar eens aan.