Kandidaten gezocht

• Janette Oudeman

Geef me eens een naam van een uitzendburo waar je een gemotiveerde brief naartoe stuurt?

• Jan Oudekerk

Nog steeds geen antwoordt op de vragen.

Op de jouwe… da's goed

• Dirk.D.

Beste Jan…….

Leuk geprobeerd, om het op deze manier uit te leggen, maar ik heb zelf ooit es een bedrijfje gehad.

Als “uitzend bedrijf” val je dus onder de belastingdienst voor bedrijven, en dat betekend dat je:

A) BTW moet betalen ….

B) 40% van je winst moet inleveren

C) hier na komt dan ook nog even de inkomsten (persoonlijk) belasting om de hoek komt kijken, en het is mij volstrekt duidelijk waarom er veel goed bedoelende mensen over jouw heen rollen, en jouw het allerliefst van deze side gooien.

Ja, ook ik hoor daar bij.

Geen Groet

Dirk.D.

• Hans

Randstad.

• Jan

Mij is dat niet duidelijk. Zeker niet omdat het een site is met als titel werkloos. In een van de vorige discussies vroeg iemand zich af waarom er niet werd gereageerd op concrete vakatures. Dat lijkt me nu wel duidelijk :)

• pardon

ja Jan, ik was diegene die dat andere oproepje geplaatst had. Ik heb al iets eerder gelijk een reactie gegeven waarin ik aangaf me toch wel te schamen hiervoor. Na deze troep gelezen te hebben heb ik ook direct mijn opmerkingen terug getrokken. Het is mij nu ook duidelijk hoor!! (smile)

• Pieter Jan

Hi Jan,

Ik weet niet precies waar dit over gaat, ben vandaag voor het eerst op deze site.

ALs het over geld verdienen via het internet gaat en je bent op zoek naar een

echte werkende business, heb ik wel iets voor je. Laat maar weten.

• blubber

Hier gaat het over, Pieter Jan :

http://www.prikpagina.nl/faq.php#1.1