Kandidaten gezocht

• Janette Oudeman

Wij zijn een uitzendorganisatie en willen de proef op de som nemen. Wij richten ons op alle soorten arbeid, van produktie tot en met de ICT omgeving. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging mail dan je CV naar ons mail adres. Wanneer we aan de hand van jje CV een match hebben nemen we direct contact met je op. Je gegevens worden niet aan derden overgedragen.

• Sip

Geweldig

• Janette Oudeman

http://uk.geocities.com/vlegeltje/workflow-uitzendburo.html

• math

Ik ken het hele bureau niet. Uit de website wordt men ook niets wijzer. Een keurig briefje waarin verteld wordt dat er een hele hoop banen worden aangeboden. Hoe? Wat? Waar? Door wie? Waar is het onderscheid met andere uitzendbureaus? Je kunt de mensen alleen mar bereiken via E-mail. Geen adres, geen contactperesonen. Geen inschrijvingsnummer KvK. Welke garanties bieden jullie? Helemaal niets.

Waarom zou ik met jullie in zee gaan? Geef mij 1 goede reden. Zijn jullie wel bevoegd als intermediair op te treden? Ik geloof er eerlijk gezegd niets van. En nog eerlijker: ik vertrouw jullie voor geen eurocent.

• Janette Oudeman

De reden om met ons in zee te gaan is dat je op zoek bent naar een baan en wil werken. Door je CV te sturen vergroot je je kans op een baan. Niet meer en niet minder.

• math

Wat een giller. Jij bent gewoon een tussenpersoontje terwijl je geen enkele garantie kunt en ook niet wil geven dat iemand kans maakt aangenomen te worden. Je vraagt alleen maar een cv van iemand terwijl degene die jou het cv toestuurt nog niet eens weet waarmee hij te maken heeft. Zelfs van je naam, die je onder het stukje schrijft, is het nog niet eens zeker dat dit ook wel je echte naam is.

Als werkzoekende zou ik me 100 keer bedenken voordat ik met jou in zee zou gaan en mijn persoonlijke gegevens aan de eerste de beste aanbieden.

• Janette Oudeman

Je hebt helemaal gelijk. Geen garantie op een baan ! Waarom zou je? Toen ik je reactie las dacht ik bij mezelf “liever niet van zulke kandidaten”. Moet er niet aan denken dat we je CV zouden ontvangen. Ik hoop voor je dat je een geweldige baan hebt en nog nog zal houden.

De oproep is met name voor mensen die een kans willen door zich aan te melden. Gezien de response van de afgelopen dagen weten we dat er geen belangstelling is. En dat voor een forum dat werkloos heet.

Je kan hier een vakature overzicht plaatsen met als gevolg dat er niemand reageert.

• math

Ik zou mijn cv ook nooit ter beschikking stellen, dus wees maar niet bang. Ik vrees echter dat de overige prikkers dat ook niet zullen doen.

In het reguliere circuit zijn kansen immers ook kansen genoeg. Daar gebeurt alles heel openlijk. Daar weet je ook waar je op solliciteert. Enerzijds het aanbod met een duidelijke omschrijving, een profoiel van het bedrijf en anderszijds de eisen die aan een kandidaat gesteld worden. Op basis daarvan reageer je al dan niet.

Frapant is dat je inhoudelijk nergens op reageert. Je negeert mijn argumenten en doet geen enkele moeite om deze te ontzenuwen c.q. te weerleggen.

Je zegt gewoon: “met zo'n klootz ak als jij doen wij geen zaken, willen wij geen ook zaken doen”. Blijkbaar lopen hier niet zo'n simpele zielen rond die wel met jullie in zee willen gaan, gezien je teleurgestelde reactie.

• Janette Oudeman

Dit is een initiatief van enkele bedrijven, detachering en uitzend organisaties welke in heel Nederland en België medewerkers zoeken voor veelal vaste banen binnen alle vakgebieden.

De aangemelde kandidaten worden binnen hun vakgebied aangeboden bij bedrijven in allerlei vakdisciplines van commercieel tot technisch, van stucadoor tot scheikundige, er zijn geen restricties.

Wanneer er een match is wordt er door het uitzendburo contact opgenomen met de kandidaat de de interesse onderzocht. De kandidaat kan op dat moment zijn/ haar wensen nar voren brengen. Lijkt me een normale gang van zaken.

• blubber

Kijk even naar het e-mail adres van onze Janette, dit luidt: workflow-uitzendburo@zwallet.com

Oké, dus gaan we even kijken op http://www.zwallet.com

Wat zien we daar : voor iedere e-mail die Janette via haar oproepje ontvangt, ontvangt Janette geld !

Nou , dat is nog eens makkelijk geld verdienen over de ruggen van die domme werklozen, nietwaar ?

Geeft niet hoor Janette, je bent er één in een lange rij die je voorgegaan zijn op dit prikbord…..