Kandidaten gezocht

• Janette Oudeman

Waarop je mening is gebaseerd weet ik niet. Inschrijving van KvK heb ik niet nodig. Een vergunning van het CWI ook niet. Eigelijk begrijp ik de hele ophef helemaal niet, Na mijn oproep zijn er mensen die hun CV hebben gestuurd en dus op zoek zijn, Hun CV komt in een database. Wanneer er een match is met een openstaande vacature worden de mensen benadert. Ik ben intermediair van het uitzendburo. Kortom, mensen krijgen een mogelijkheid om te reageren en op die manier een baan te vinden.

Wanneer er kandidaten via mij aan het werk gaan krijg ik daar provisie over. Via mijn sofi nummer gaat de informatie over wat ik verdien naar de belastingdienst.

Wat is nu je probleem?

• Janette Oudeman

Heb jij een site bij zonnet ? Je hebt het over spam en 5 eurocent verdienen per bericht. Waar baseer je dat toch op?

• Sip

Het probleem is dat je niet met de inschrijving van KvK aan komt zetten en die heb jij als werknemer als je verhaal klopt niet nodig, maar het uitzendbureau wel……………………… En aangezien je het jezelf nogallastig maakt door er steeds omheen te lopen maak je jezelf steeds ongeloofwaardiger

• Janette Oudeman

Ik draai nergens omheen. Het enige wat ik doe is hier een oproep plaatsen en mensen een mogelijkheid dat ze zich kunnen inschrijven bij een uitzendburo via mij. Kennelijk is dit het verkeerde forum om zoiets te doen.

• blubber

Iedereen die kan lezen en even de tijd neemt alle berichten over dit onderwerp door te nemen, komt erachter dat je er wel omheen praat en jezelf tegenpraat, maar ja: “Wie liegt, moet een goed geheugen hebben” luidt het gezegde. Grappig genoeg ben je kennelijk zo aan lager wal dat je niet eens in de gaten hebt dat je jezelf grandioos te kijk zet.

Eerst zei ik nog: “Dat kan beter! ”, maar ik heb je toen blijkbaar overschat, Jan/Janette……

• Janette Oudeman

Wat een zelfspot…Las je maar eerst de berichten voor je reageert..Zou een stuk volwassener zijn!

• blubber

Man, wat een miserabele figuur ben je….aan je reacties is geen touw vast te knopen, het lijkt erop dat de logica is verdwenen, samen met je geweten.

Moeite weer uit eigen mond te spreken, na al je modern workflow-gebabbel ? Dat zag er nog een beetje deskundig uit…..zal dan zeker gecopiëerd zijn van een andere website, op een andere manier kan het contrast niet verklaard worden.

Ook de afgesleten jij-bak is weer eens van stal gehaald, teken van ofwel uitgeluld te zijn, ofwel een weinig originele geest, en meestal een combinatie van beiden.

• Hans

En de motiverende brief dan, Janette? Geen fatsoenlijke solliciatieprocedure = geen werknemers. We stellen wel onze eisen hè?

• Jan Oudekerk

Geen site bij zonnet, geen idee wat dat er toe doet ook.

*Jij hebt een gratis site, gebruikt dit commercieel.

*Geen erkende gegevens

*Geen adres

*Geen registratie, vandaar ook die gratis site die veelal gebruikt wordt door pubers

én SPAM verspreiders.

Waarop ik dat baseer?

Hou het maar op ervaring…

Je ontwijkt, negeert vragen: Wat is je KvK nr bijvoorbeeld!!!!!!

Bedenk wel dat dat sitje van je er net zo snel weer af is dan dat ie erop stond.

• Janette Oudeman

Laat maar zien hoe snel !