Kandidaten gezocht

• Sip

Organization:

zWallet.com

Domain Administrator

295 Greenwich Street #384

New York, NY 10007

US

Phone: 917-992-5744

Email: admin@zwallet.com

• blubber

Nou Janette ( of moet ik je maar gewoon Jan noemen; woonplaats Amsterdam, leeftijd 46, lijfspreuk: “Don't worry be happy”, homepage: http://www.geocities.com/vlegeltje/Millions.html ) met je geld-voor-email actie, je schuilnaam, je uitzendburo zonder adres en je homesite die gaat over online gokken kom je op mij in ieder geval niet erg bonafide over……

DAT KAN BETER ! ;-)

• pardon

Tjeempie, ik zie wel weer hoe het hier eraan toe gaat. Ik neem direct mijn eerder geschreven stukje terug over dat niemand reageert op banenaanbod. Als dit hetgeen is wat je tegenkomt is het op zijn zachts gezegd waardeloos.

Waar halen dit soort mensen het vandaan om over de ruggen van een ander geld te verdienen. Ga dan lekker naar het investeringsbord waar mensen blijkbaar hun geld graag kwijt willen of naar gezellige babbelboxen maar kom niet hier waar mensen het soms al moeilijk genoeg hebben!!

• Janette Oudeman

Volgens mij begrijp je het niet. Bij workflow-uitzendburo kunnen mensen zich aanmelden die op zoek zijn naar een baan. Mensen die werkloos zijn of graag iets anders willen. Dat is de kern waarom het gaat. Dat ik daar van de andere kant aan verdien zal ik niet ontkennen. Als jij je inkopen doet verdient de verkoper er ook aan. So whats the deal? Verdienen? Nou voor mij is het niet verkeerd om geld via internet te verdienen. Dit is voor iedereen die een pc en internet heeft weggelegd.

• Janette Oudeman

Hoezo over de ruggen van anderen geld verdienen? Dit klinkt alsof anderen het slachtoffer zijn van het geld dat verdient wordt. Dat is natuurlijk niet zo. Elk uitzendburo verdient geld aan het uitzenden van mensen. Kennelijk is dat erg. Elke arts verdient geld voor het behandelen van patieneten. O, wat erg is dat.

Het lijkt mij erg wanneer mensen het slachtoffer worden van iets en anderen daar geld aan over houden.

• blubber

Je hebt nog lang niet alle vraagtekens verklaard en tot die tijd blijf je een oplichter.

• blubber

Nee sukkel, het gaat erom dat je de werklozen c.q. geïnteresseerden hoop geeft. Als je nou eerst eens alle verdachte zaken die ik noemde op zou klaren….tot die tijd is het evident dat het “CV opsturen” geen andere functie heeft dan jouw kas te spekken.

Hoe leg je zo'n stijlloze lulhannes als jij uit dat het niet alleen om centen hoeft te gaan als de uitdrukking “over de ruggen van..” gebruikt wordt ?

• Janette Oudeman

Er is maar een sukkel en dat ben jij. Ik heb nu al 10 keer uitgelegd waarom het gaat en je hebt het nog steeds niet door. Wanneer mensen hun CV sturen komen ze in een bestand van werkzoekenden. Misschien ben je echt te dom om het te begrijpen maar zo werkt dat nu eenmaal.

• Janette Oudeman

Het lijkt mij een duidelijk, helder en eerlijk verhaal. Mensen kunnen ervoor kiezen om hun CV te sturen en zodoende hun kans op werk vergroten. Wanneer iemand daar voor kiest is daar niets op tegen. Wanneer iemand er niet voor kiest is het ook prima. Ik vind het eigelijk gezeur en gezeik wanneer je via internet mogelijkheden hebt gevonden om geld te verdienen dat dat stinkt. Voor mij is daar ook niets op tegen. Wanneer mensen hun CV sturen dan gebeurd daar verder niks verkeerds mee.

• blubber

Hier wil je dus niet op ingaan :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=202&i=2375&t=2359