Ahold Vergoeding en Ontslag

• sijlvia moeder van dominique

nou gaan we allemaal naar de aldi en dat hoeft niet eens in nederland te zijn wat mij betreft.Sip schreef:

>

> Zonder topmensen helemaal geen AH en helemaal geen

> concurentie…….

• Hans.

Geen arbeiders, maar wel mensen, die met een normaal salaris (wat een arts of minister verdient) genoegen nemen om zo'n bedrif te runnen.

Op de website van Nova wordt ook nog verteld, dat die man uit het zuinige Småland komt en in het vliegtuig altijd gewoon tweede klas vloog, m.a.w. niet van poespas hield. Vreemd, dat hij zich hier dan als een verwend jochie opstelt. Er is trouwens ook al eens onderzocht, dat al die topfiguren psychisch eigenlijk helemaal niet zo gezond zijn.

• Hans.

Maar dan is het Albert Heijn niet meer. Het resultaat zou kunnen zijn, dat de rijken er ook niet meer kopen. Ze hadden geen eurofraude moeten plegen.

• Hans.

De weg om “zo te worden als die man” wordt juist afgesloten, dat is het probleem net. Er zijn zoveel mensen met capaciteiten, maar omdat ze niet de kans krijgen, dat te bewijzen, is dit juist een probleem.

Het is gewoon als de oude adel: steeds minder verdienste en steeds meer geërfde rijkdom en geërfde capaciteiten. De samenl;eving lijkt een meritocratie, maar het is al bijna zo, dat je aan de naam kunt zien, wat iemand verdient.

• Hans.

“Topmensen” zijn psychisch gestoord, Sip. Stop met ze de hand boven het hoofd te houden. Je wordt er zelf toch geen. Kijk hoe slecht het gaat met grote groepen Amerikanen, in het land van de “topmensen”.

Dat SmÃ¥landverhaaltje is misschien ook nog door zo'n PR-mannetje bedacht. “Ik ben een zûnige Zeeuw en ik wil 10.000.000 hebben.” Reken eens uit, wat dat per uur is. Een dikke duizend euro. De vraag “bruto of netto?” boeit dan niet eens meer. Laat er het tarief van Jan Marijnissen op los, 72%. Je houdt 2.800.000 over, nog een vorstelijk salaris. Laat er het hoogste tarief, dat ooit bestaan heeft op los, de 96%, die de Stones vroeger in Engeland moesten betalen. Je houdt vier euroton over. We zijn doorgeslagen, Sip, als we dit als normaal gaan beschouwen. Waarom vraagt die man geen 100.000.000, dan wordt hij nog tien keer zo gelukkig.

• Hans.

Netjes zou zijn, als die man zou zeggen: ik wil één euroton (nog altijd 220.371 gulden) en als het beter gaat een salarisverhoging. Als na tien jaar Albert Heijn nog steeds goed draait, krijgt hij een miljoen. Draait het slecht, dan verliest hij een deel van zijn salaris (boven die ton), dat hij op een rekening heeft moeten storten. Dus een deel is onvoorwaardelijk en een deel is voorwaardelijk. Als zûnige Smålander moet hem dat toch aanspreken.

• DePeter

Ik ben Niet jaloers, en al zeker niet Beter!!!

grtzzzzz

• Sip

Zonder topmensen ook geen Aldi.

• Sip

Je mag het antwoord op de vraag geven warom de Stones snel na het beroemdworden naar Amerika zijn gegaan…………………..

Je mag raden wat er gaat gebeuren als de SP het hier voor het zeggen krijgt en er 72% belasting aan wat jij topverdieners noemt geheven gaat worden.

• Sip

Ik vraag me af of de Sp stemmers en aangangers wel gezond zijn