Ahold Vergoeding en Ontslag

• DePeter

Kijk dat bedoel ik nu Sip, je gaat er weer landen bij halen.

Nogmaals ik “Woon en Leef” in Nederland, en als je GOED gelezen had dan had je kunnen LEZEN dat we het hier in Nederland zo Slecht nog niet hebben!!

En wat je zegt “Zonder” die mensen Geen Loon, ben ik het niet met je eens.

Er zijn ook mensen die toch veel verdienen maar op eeb gegeven moment zeggen en nu heb ik “Genoeg” Tuurlijk die SmoreBrod heeft gelijk, nogmaals ik zou het ook aan pakken, haar hey!! Ik ben dan ook nog NIET binnen.

Luister dit soort mensen zijn allang binnen, het is net wat Hans zegt die zorgen goed voor zichzelf, ze zijn hier en daar nog wel commissaris en wat denk je dat dat op brengt??

grtzzzzzzz en prettig weekend

• DePeter

Hans we zijn het niet altijd met elkaar eens, maar dit keer heb je voor 100% gelijk.

grtzzzzzzzz en prettig weekend

• sijlvia moeder van dominique

maar de doelgroep waar appie heyn het van moet hebben blijft toch wel bij hun kopen want er zijn altijd mensen die een a-merk willen .

en appie haakt ook nog eens in op de groep 2 verdieners gezien het grote aanbod aan vlugklaar/kant en klaar maaltijden(tenminste hier wel das zo,n xl filiaal)en die blijven echt kopen daar .

• Hans.

Er zijn steeds meer mensen, die geen reclame meer kijken, dus die zogenaamde a-merken zullen ook aan kracht inboeten.

• sijlvia moeder van dominique

ja klopt maar er zijn ook nog steeds mensen die al jaren hetzelfde kopen en daar niet vanaf wijken met name de oudere doen dat echt.

die lezen echt niet elke reclame die zijn al blij dat ze met hun rollator de plaatselijke super halen.

• Hans.

Sip, waarom houd je die man de hand boven het hoofd? Je maakt geen deel uit van het “selecte gezelschap”, dus je verdedigt het belang van de tegengestelde klasse.

• Sip

Zonder topmensen helemaal geen AH en helemaal geen concurentie…….

• Sip

Omdat ik niet zo stom ben zelfs maar te veronderstellen dat een aantal arbeiders een bedrijf zouden kunnen runnen, laat staan het van de ondergang te redden.

• Sip

Als je jaloers bent dan moet je zorgen dat je net zo goed word als die man. Waarom ben je dat eigenlijk niet?> Zo te horen ben je veel beter

• Sip

Daarom is een der eerste stappen dat AH goedkoper moet worden heb ik begrepen……