uw mening

• Sip

Dat er niet meer emigreren komt omdat het sociale bestel nog altijd zeer goed is. Kom je bv in brazilie zonder werk dan is er geen ww die je een uitkering geeft. Ook in de USA ben je pas goed verzekerd als je vrijwillig de premies betaald. En verder reageer je toaal niet op wanneer het spaak zal lopen . De vraag is nl niet of het spaak loopt maar wanneer het zal gebeuren. Hoe langer we wachten met maatregelen hoe harder de klap zal zijn. Dus liever vandaag dan morgen. En in tegenstelling tot jouw spreek ik niet uit eigenbelang

• Zwannie

'En in tegenstelling tot jou spreek ik niet uit eigenbelang'.

Deze conclusie lijkt me nergens op gebaseerd, hoewel ik jouw zorg wel deel.

• Dirk.D.

Beste Sip

Onsaller belang is inderdaad ook eigen belang.

En mijn belanf bij kinderbijslag is dus NIHIL.

Mijn belang bij AOW in de toekomst, is beperkt.

Maar ook dat is niet van belang, het gaat om de stellingen (op een gegeven moment) schaf alles maar af, Ik heb geen kinderen dus een ander behoeft geen kinderbijslag,

Subsidies zijn overbodig, WW is voor een werkwijgeraar, WAO is voor sukkels, Bijstand tekkers zijn per definitie aardsluiaards.

Tegen al deze stelling, kan ik alleen maar ageren, en verwerpen.

Dit omdat zij:

A) Acosiaal zijn

B) Niet getuigen van enig mede menselijkheid te zijn

D) Gewoon Dom, en mee drijvend op de “waan van de dag”

C) en het aller ergste is dat deze stellingen getuigen zijn van een complete egocentrische instelling.

Dus Dame, ik geloof dat ik indeze geheel dus absoluut het met jou ONEENS ben.

P.S. niet boos worden hoor!!

Groet

Dirk.D.

• marianthi

kinderen zijn de toekomst.Ook de jouwe Sipke ook al heb je ze zelf niet.

En daar moet goed voor gezorgd worden , ook door kinderlozen.

Per slot van rekening is het wel een kind van een ander die je straks uit de poep haalt en je wast en voedt als je in bejaardenhuis ‘'het laatste station’' ligt

En op nog vele manieren en gebeurtenissen in jouw leven zullen kinderen van anderen jou helpen.Geen honden , ja of je moet een sterk visuele handicap krijgen.Dan is een hondje nog wel eens makkelijk.

Als je al honden gaat vergelijken met kinderen is pervers.

Dan moet je toch wel sociaal zo arm zijn en gemeden worden door de mensheid dat je een schurftige hond verhoogt tot menselijke status.

Ik ben overigens geen hondenhater. Ik heb zelf een ongelooflijk exemplaar in huis.

Heel laag en ook heel lang. Met overal teveel aan vellen en veel te lange oren.

Ik zorg er goed voor , hij glimt en maakt een tevreden indruk.

Maar het blijft gewoon een hond natuurlijk , en die status moet ie blijven houden.

• marianthi

helemaal mee eens.

Ik vind ook dat kinderlozen dus niet verzorgd mogen worden op hun oude dag door mensen die van een jongere generatie zijn .Zelf geen kinderen , dan niet verzorgd worden door andermans kinderen.

Ja lekker makkelijk zo, zelf maar feesten , uitgaan en altijd doen wat je zelf leuk vind terwijl de opvoeders van de toekomst luiers verschonen , nachten opblijven bij zieke kinderen , hun leven lang zorgen en dan deze met veel zorg , werk , en met zelfopoffering opgevoede kinderen de zorg krijgen over onze levensgenieters ?? De kinderlozen. Echt niet !!

En alleen uitbetaald worden met wat je zelf persoonlijk hebt opgebracht. is het potje op dan krepeer je maar.

Natuurlijk vinden jullie ook dat vluchtelingen gewoon de grens over moeten. Is niet jullie probleem.

waarom zoveel belastinggeld naar aidsonderzoek ? Je gaat toch niet betalen voor een ander zijn vrijstommiteiten ?

Gewoon alleen voor jezelf betalen en investeren.

Dat je dan niet ziek kunt worden en lang verpleegd kunt worden begrijpen jullie misschien ook ? Want binnen een paar weken opname kun je met een beetje pech je jaarsalaris erdoorheen hebben.

Maar ja moet de maatschappij dan opdraaien voor jullie ziek zijn ?

En de kinderbijslag is inderdaad een fokpremie . Want je krijgt toch zo`n 150 euro per maand per kind!!!

Dat alleen is al een reden om kinderen te fokken.Dat is toch pure winst joh…

Nee maar alle gekheid op een stokje…ik heb zelden zoveel domheid bij elkaar op een prikbord gezien. :-)

• sijlvia moeder van dominique

en wat te doen met de mensen die ongewilt kinderloos zijn?

had je daar ook een visie voor of stoppen we die apart omdat ze helemaal nergens bij horen?

je hebt het over onzin nou je bent er zelf ook een kei in hoor,jee wat kort door de bocht.

• Sip

Ben niet boos , maar je bent gewoon dom als je niet ziet dat ons systeem met een harde knal spaak loopt.

• Dirk.D.

Beste Sip

Angst is een slechte raad gever, en als het dan spaakloopt, voor iedereen.

Kun je zoals nu ook delen, eerst de welvaart (7e op de wereld ranglijst) en dan het mindere.

Kinderbijslag afschaffen is het paard achter de wagen spannen

Groet

Dirk.D.