ziektewet vraagje

• sijlvia moeder van dominique

tjonge wat ben je mak zeg eng gewoon.

en het is jouw probleem dat jij je aangevallen voelt niet het mijne.

je hebt erom gevraagd jij gooit met modder en ik gooi terug alleen ik ben niet zo,n zielepoot die zich achter een ziekte verschuilt.

voor mij ben je gewoon een zielepoot .

• jeroenwerklust ( alias)

normaal bij mij ook zo. Maar ik moet toch leren dat ik dingen moet loslaten ook al zijn ze nog zo belangrijk en nuttig. Niet te veel willen. niet te veel hooi op mijn vork.

Ik ben een beetje bijgedraait dat je telkens maar rond de 70 uur moet werken.

50 of zo. is genoeg.

en je verwacht het niet van me ook eens uitslapen op zondag ipv naar de kerk.

kan eind van de middag ook nog.

Bedenk karel dat als je te lang door gaat en burn out raakt helemaal niet meer kunt werken de komende jaren.

Ik blijf liever tot mijn pensioen aan het werk en lievst daarna evetueel in deeltijd nog.

veel geluk karel

• Zwannie

Mensen die gedwongen worden om een pas op de plaats maken zien opeens alles in de juiste verhouding en worden zelfs aardig. Hoe is het mogelijk hè?

Ik ga er van over mijn nek en dat vind ik ervan .

het is zo hypocriet niet normaal meer.

eerst een grote muil en nu bij iedereen in het hol kruipen gatver achterbakse sukkels.

• Zwannie

Pas op je bloeddruk Sylvia, sommige mensen zijn dat echt niet waard hoor ;-). Gebruik die energie liever voor mensen die een beetje in balans zijn. Ken je niet de bijbeltekst: Vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen.

niet nog iemand die gaat preken ,dat is teveel van het goede:D

en verder idd laat gaan die dombo.

• Zwannie

Maar wees eerlijk, te pas preken is niet hetzelfde als te onpas :D.

okee klopt en nu ga ik pitten tis mooi geweest voor vandaag,trustuhhhhhhhhhhhhhh

• dick

sijlvie ik kijk vandaagvoor het eerst dus ik weet niet wat jeroen je heeft aangedaan maar inderdaad vindt ik wel als hij echt overspannen is je wel een beetje gas mag terugnemen het siert iemand niet om de zwakste te pakken………sijlvia moeder van dominique schreef:

>

> tjonge wat ben je mak zeg eng gewoon.

> en het is jouw probleem dat jij je aangevallen voelt niet het

> mijne.

> je hebt erom gevraagd jij gooit met modder en ik gooi terug

> alleen ik ben niet zo,n zielepoot die zich achter een ziekte

> verschuilt.

> voor mij ben je gewoon een zielepoot .