Dan is gedeeltelijk aan t werk gaan, het beste wat er uit te halen is.
hierbij wil ik onder de naam jeroen werklust mededelen dat ik wegens een te hoge werklust overspannen ben geraakt 2 maanden geleden en in de ziekte wet zit.
Laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Normaal heb ik helemaal geen tijd om prikborden te bezoeken. Dit was ook de laatste. Na dat ik dit gepost kijk ik zelfs al niet eens meer.
Ik zoek hulp met als doel weer aan het werk te kunnen.
Ook heb ik het syndroom van asperger ook dat is bekend dat dat met depriesiviteit
gepaart gaat.
De hersenen kunnen daar door te weinig serotine produceren wat depr. kan weroorzaker. Dat te kort wordt weer aangevult met anti deprasiva. sinds maandag.
Helaas werkt dat niet in 24 uur.
Er zullen ook mensen zijn die door een probleem langdurig werkloos zijn, die wilde ik ook niet provoceren, maar probeer met hulp toch weer aan de slag te komen.
Ik probeer er weer boven op te komen en minder hooi op mijn vork te nemen ook al is het heel belangrijk en nuttig.
Door dat ik dus gepannen ben maak ik veel typ fouten.
Overspannen en depressie belemeren tijdelijk echt je werk hoe graag ik het ook doe.
Lieve Jeroen,
Laat je niet meer gek maken door je werk!!!!
Werk is niet het belangrijkste in ons leven. Toch?!?!?
Op de eerste plaats staat -voor mij- mijn gezin, ouders en een paar goede vrienden.
Kop op!!!
en werkse (maar niet te snel, doe het langzaam aan …. dan breekt het lijntje niet).
gegroet
Karel
P.S. Lieve Sijlvia, wil jij in het vervolg onze beste Jeroen niet zo negatief behandelen. Jeroen gaf alleen duidelijk zijn mening, deze wel oprecht was. Eenieder verdient respect op dit forum.
(En toch blijf je mijn kanjer hoor Sijl XXX)
Beste sijlvia
nee natuurlijk niet, maar ik ben het ook niet met uw eens dat alles zeiken is.
Op een forum verkondigen we ons mening.
Ik denk dat u zich af en toe beledigd hebt gevoelt door karel en mij.
Nu je hoort dat ik in de ziekte wet zit wegens overspannenheid gebruikt je dat om mij even terug te beledigen. Ik zou zeggen ga je gang maar hoor.
Morgen lees ik toch niets meer op het forum
Ik ben inderdaad te veel met karel mee gaan zitten doen. en dingen na gepapagaait.
Ik zelf stop , wat karel doet moet hij weten
Ik ben inderdaad wel eens te ver gegaan, maar ik niet alleen.
Boven aan zijn er weer praatjes van een aantal die niets met werkloosheid te maken heeft.
Ik wens je veel geluk en ook dominique.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?