dagbesteding

• Karel van Dam

Lieve mensen,

Laten we wat liever zijn naar elkaar.

Jullie vriend

en XXX, en werkse

Karel

• yavao

Ik kan door mijn “spierpijn” en moeheid weinig doen. Ik doe aan vrijwilligerswerk omdat ik gewoon goede dagen heb en slechte dagen waar ik niets aan kan doen.

Ik zou graag een paar uur per week voorlopig willen werken,maar dat kan nog niet.

Zodra mijn uitkering wordt beoordeeld kan ik pas aan de gang. En kan er een re-integratiebureau worden ingezet.

Als ik me minder voel dan lees ik en ben ik bezig met een thuis-studie.

Ik zit voorlopig in de ziektewet.

Mensen die zeggen dat mensen met een uitkering aan het werk moeten. Misschien willen ze hun baantje wel inruilen,zodat een ander aan het werk kan. Er is helaas niet veel. En als je een baantje kiest die minder betaalt,dan word je later weer financieel gestraft als er geen werk is. En mensen die zeggen dat zieke mensen aan het werk moeten gaan. Moeten zelf in een situatie komen waarin deze mensen zitten,dan piepen ze wel anders.

• jeroen werklust

Mensen die door een ziekte of handicap niet kunnen werken worden ook niet door karel aan het werk gestuurd. een spierziekt is een afschuwlijke ziekte.

Ik en karel ook denk ik hopen dat uw leven dragelijk is.

Leuk dat je nog vrijwilligerswerk doet zo doe je ook werk en het geeft je nog afleiding met die spierziekte

werkze met het vrijwilligerswerk en als u zich te ziek voelt stop er dan ook mee

tot je je weer beter voelt

groeten

• Dirk.D.

Hé, Jeroen

Je zou je netter opstellen, weet je wel

Foeiii

Dirk.D.

• jeroen werklust

sorry ekscuus

• Dirk.D.

Beste WAOér (wat is je schte naam ??)

Wat ik doe zo'n hele dag ??

Bij de baas, (Grote)storingen (elec,mech en/of bestuuringtechnis) oplossen aan papier machienes (door de wergever zelf ontworpen, maar wel in de fabriek o.a. eierdoosjes) en “vaktechnisch”leiding geven aan de “drukkers” in 5 ploegendienst.

daar bij regelmatig de “ploegchef”(35 man/vrouw) vervangen.

voorzitterspelen in de ondernemingsraad (3 B.V.'s een 300 mens)

Vervolgens de internationale ontwikkelingen volgen zowel op bedrijfsniveau als op vakbonds niveau

Een paar keer per jaar, enige dagen naar een van de “buitenlanden”om de lopende zaken met colega's EOR leden en de grote bazen te bespreken.

Sociale wetgeving en jurisprodenties nagaan, en eventueel ïmplemeteren.

Uitwisselingen met USA en/of Finland met vakbondcolega's mee helpen (vrijwilligerswerk), discussies e.d. binnen de “ïnternational labur organisation” aangaan/aanwakkeren en in het verleden zitting hebben in de “bondsraad” van FNV-KIEM (o.a. papier en drukkers vakbond)

Enige keren per jaar gast coleges geven op de Rijks Universiteit in Groningen (werking OR in de praktijk)

Thuis: Verbouwing bijna gereed (na 20 jaar !!) hobby paarden (New Forrest 152 cm–Mini shetlander 78cm — Tinker 154 cm + Veulen verzorgen en vooral zomerdag “berm maaien voor winter voer”en “stalvoeren”(lopen altijd buiten)

De vrouw en kinderen plagen met mijn aanwezigheid, en niet te veel slapen.

o.ja, onderanderen op het prikbord OR, ARBO,Personeel organisatie, Advocaten pagina, en pensioen pagina onveilig maken

P.S. ook nog vervelende mensen voor het gerecht dagen, en ook nog winnen.

Groet

Dirk.D.

• Zwannie

Is 24 uur wel genoeg ;-)?

• Dirk.D.

Beste Zwannie

36 uur zou beter zijn !!!!

Groet

Dirk.

• Dirk.D.

Jeroen

Iedereen maakt wel es een foutje

(ik hééél veel)+

M.v.gr.

Dirk.D.

• wao'er

morge

nou nou diirk daar heb je lang over gedaan of ben je net als mij ook nog met andere dingen bezig zoals ik lees ja een goed voorbeeld bijna net als ik druk druk druk ,het verschil is dat het voor mij vrijwilligers werk is ,en er geen eer mee te halen valt op deze manier zal je wel begrijpen want tja wat doe je met de mensen die je ontvangt ,of met de kinderen waar we mee te maken hebben (verstandelijk gehandicapten kinderen in uiteelopende vormen ) die als ik weer een pctje vind daar blij mee maak door er speletjes op te zeten en die dan te schenken aan opvan of andere mensen die het niet zelf kunnen betalen ,zal je wel zegen leuk etc maar ja wie vind nou iedere dag een paar computers ( ik) op straat zet die of oud zijn (pentium 1) of defect maakt niet uit repareren formateren opnieuw instaleren etc klaar voor gebruik ,tevens deel ik ook vele prikborden met jou en nog enkele meer zoals onderwijs ,arbo,echtscheiding ,politie,(voorheen

jeugdzorg),advocaten,hulporganisaties,gehandicapte.(voorheen politiek),gezondheids,paranormaal,bijbel,medicijn,etc etc verder als vrijwilliger aktief door me in te zeten voor de mede mens ook op het gebied van bevordering van de leefgemeenschap door diverse lopende projekten die in de maak zijn,mijn naam is wel bekend en niet zo moeilijk na te treken ,omdat er te veel rotigheid naar mijn mail gestuurd word kan ik die helaas niet meer plaatsen voor nieuwe kennisen maar dat kan veranderen .