dagbesteding

• karel van Dam

Beste mensen,

Ik kan mij moeilijk nog verplaatsen in een werkloze!

Wat doe je zoal de gehele dag???

Zitten je kennis en vrienden in hetzelfde schuitje???

Groeperen werklozen zich ook privé (of alleen aan de balies van het CWI)?

(voel je a.j.b. niet aangevallen! Geef eerlijk je antwoord)

Karel

• jeroen werklust

niks denk ik.

Tenzij ze druk op zoek zijn naar werk.

Werkze Werkze Werkze Werkze Werkze Werkze

• wao'er

heb net koffie op ga de hond doen meisie de deur uit brengen en dan weer even kijken wat jullie doen ,vanmidag even een andere wao'er uitzwaaien die gaat naar duinrel met zijn gezinetje ,andere prikboards nalopen en nog wat andere site's controleren die ik beheer, hier en daar wat berichten posten waar weer andere mensen wat aan hebben tussen door nog een paar keer het hondje uitlaten ,visen eten geven beetje het huis doen tuin en dan komt het meisie al weer thuis gezelie ,dan gaan we boodschapjes doen even samen in de tuin genieten van een glaasje vervrising kan frisdrank zijn maar ook iets met een kleine alcholische versnapering en een chipie erbij ,of we gaan bbq weten we nog niet dat bekijken we wel in de supermarkt , en wat de dag nog meer brengt weten we ook nog niet dus dit is een klein voorbeeld van een van de vele dagen van een werkeloze of ik nu in de wao zit of ww dat maakt niks uit , tenzij je natuurlijk pas komt kijken dan heb je het een stuk druker ven het kastje naar de muur sociale dienst keuringsarts soliciteren en kijken waar je de rest van de dag wel gezelihheid kan vinden ,net als jullie hier , en vertel wat doen juliie als er geen pc in de buurt is ?

• Ruud

Wat doe jij dan in die spaarzame uurtjes na je werk?

Eten ,een beetje vervelen op dit prik bord,tv kijken het vrouwtje uit wonen ,slapen en de andere dag weer het heertje uit hangen op `t c.w.i.

Bah liever jij dan ik.:(

• willem van de spek

reageer toch gewoon niet dan hebben die 2 er ook geen lol meer van.

Dan verdwijnen ze vanzelf wel van het prikbord. Gun ze die lol toch niet.

groeten

• Karel van Dam

Willem,

Ik heb al eerder aangegeven dat ik serieus ben. Ik snap zeker niet “de lol” hiervan.

Laten we elkaar met respect behandelen hier.

Willem, geef het goede voorbeeld!!!

werkse

Karel

• peter

wat wij doen als er geen pc in de buurt is….

werken zodat jou WAO betaald wordt.

normen en waarden vervagen volgens mij ook bij jou

• wao'er

dat komt omdat je pas komt kijken en net in mijn schaduw past op lange afstand dan .

• Háns

Klinkt zinvoller dan de hele dag naar een beeldscherm staren en dat werk noemen in ieder geval, WAO'er.

• wao'er

voor jullie werk voor mij tijdverdrijf en hobby en wie weet steekt er iemand wat van op ,wat ik niet bij jullie zie gebeuren helaas .