duidelijk zinnig en aanvaardbaar

• ***BLADE3***

Nederland sterft van het werk….zo duidelijk genoeg ?

Echter…..men wil alleen het werk doen wat hij/zij ZELF wil

En……men heeft nooit genoeg aan geld….dat is weer een respons op de verziekte materialistische westerse samenleving waar je gedwongen wordt aan mee te doen…

• sijlvia moeder van dominique

echte onzin wat je schrijft!!!

niemand gaat werk doen wat veel minder is dan hetgeen je gedaan hebt ,alleen al omdat het minder betaald.

en nu over het geld de meeste van ons hebben maandelijks vaste lasten en waar zijn die op gebasseerd idd op je salaris dus zul je toch hetzelfde geld in moeten brengen wat je ooit had.

dus ga niet zeggen dat niemand wil werken want dat is klinkklare onzin!!!!

er zijn er die graag willen werken en er zijn er die nooit willen werken en voor hen maakt het ook niet uit wat ze verdienen ze willen eenvoudig weg niet.

• Marco V

Ik sluit me hier volledig bij aan Sijlvia. Ik zal voor deze keer geen taalkundige analyse van je bericht maken.

gegroet,

Marco V

mag je doen stoort me niet hoor.

• Dirk.D.

Beste

O, Ja ???, waar en wanneer, mag ik ook een kwaaltje hebben, voor hoeveel uur, en diploma's moet dat ook ??, ervaring ook nodig ? leeftijd, wil die baas een oude #$%$ of toch leiver een frisse nieuwe ?

En moet ik dan “dankjewel zeggen voor een schijntje terwijl die ”captans of industrie" een paar miljoen meer in hun zak steken ??

Nee fijne vent, je etaleerd weer een schokkende domheid, voor elk baantje zijn er genoeg gegadigden.

Tja, sommige baantjes is nog vraag naar b.v. ingenieur max. 20 jaar tien jaar ervaring en zo, maar voor de rest – vergeet het maar.

Groet

Dirk.D.

voorzitter OR

• ***BLADE3***

AnalYse mag tegenwoordig ook met een analise geschreven worden,dit ter verduidelijking.

• ***BLADE3***

mag…….U bent de hoofdletter vergeten.

• DePeter

Gaat niet helemaal op wat je hier zegd, ik ben ingenieur, ik ben geen 20 jaar (ouder)

maar heb wel zeker 10 jaar werk ervaring.

Ik ben echt niet kieskeurig hoor, wil eigenlijk alles wel aanpakken. Maar als je aangeeft wat voor opleiding en ervaring je hebt, kom je voor de meest “Simpele”

baantjes al niet in aanmerking.

grtzzzzzzz

wat is een hoofdletter ???

blondT weet je wel????

• Professor Sid R. Watson

Deze keer? Het is dit keer of deze keren.