Auteur: Ruud (—.upc-a.chello.nl)
Datum: 27-05-2003 00:10
He we hebben hier een soort omgekeerde blackpearl.
De webmaster haalt de berichten van blackpearl er af.
Die $%^& vent van een johan mag natuurlijk blijven,dat dacht ik wel
Datum: 02-06-2003 12:20
De man is toch meestal aan t werk, dan komt het automatisch op de schuoders van een vrouw terecht.
In welke eeuw leef jij ?? als je het nieuws een beetje volgt kon je merken en lezen dat bijna 50 % gedeeltelijk voor het inkomen zorgt inmiddels ….
Datum: 27-05-2003 00:10
He we hebben hier een soort omgekeerde blackpearl.
De webmaster haalt de berichten van blackpearl er af.
Die $%^& vent van een johan mag natuurlijk blijven,dat dacht ik wel
Heeft u NOG MEER van die intellectuele bijdragen ? Lekker met zijn allen tegen black pearl omdat het een vent is die zegt hoe het is en staat….althans meestal ? tja dat doet pijn………….het was toch “”ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg“” ? of nu even niet meer ?
Nee die zegt zeker NIET hoe het is, hoe HIJ is dat wel.
Meerendeel van de bevolking heeft gelukkig een andere mening, anders zag het er nog erger uit hier in Nederland, land van Regeltjes.
En kom nu niet aan zetten met d'r is genoeg werk, kom je wel achter als je boven de 30 bent en zelf werkeloos bent geworden.
Luister,
Ik constateer alleen wat ik om me heen zie en lees en hoor.
Natuurlijk vallen er ritsen ontslagen als dank voor de komst van de euro oa…..maar instellingen als LOI,de hele ritsen advertenties in kranten etc bewijzen dat er werk ZAT is…alleen Hollanders (ja ik ben er ook 1) willen het werk doen wat HUN willen…..kijk dan moet je ook niet komen klagen dat je te weinig geld hebt in de maand en niet op vacantie kan gaan.
Nou doei he
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?