werken!

• Sandra

Je hebt gelijk alleen zijn er sommige mensen (zoals Johan) die denken dat een moeder niks doet,daar gaat het ons om.

Het wordt tijd dat er meer respect is voor de thuisblijvende ouder,maakt niet uit of dat een man of vrouw is!

Vindt het jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn…

Groetjes,

Sandra (ben zelf nog geen moeder maar heb wél respect voor de opvoudende ouder!)

• Ruud

De man is toch meestal aan t werk, dan komt het automatisch op de schuoders van een vrouw terecht.

• sijlvia moeder van dominique

welkom op de planeet die aarde heet ,tjonge heb jij de laatste 30 jaar geslapen ofzo??????

• nisi

zeker ik ben te lui,

maar ook een @!#$ zoals kok krijgt mij niet aan de gang,,,,,,

• DePeter

Kok??? In welk jaar leef jij???????

Toch eens wat meer actualiteiten programmas kijken of misschien een krant lezen. Is goed voor je algemene ontwikkeling, en kun je een abonnement voor de krant nemen, dan hoef je s'morgens niet je nest uit om hem zelf te halen, want daar ben je toch te LUI voor.

nisi schreef:

>

> zeker ik ben te lui,

> maar ook een @!#$ zoals kok krijgt mij niet aan de gang,,,,,,

• Ruud

niet zo hatelijk ik nam het juist voor jullie op .

Of om arm die johan maar heb je dat liever????????

• Ruud

Niet gelijk zo hatelijk tegen me.!!!!

Ik nam juist stelling tegen johan die moeders met kinderen aan het werk wil trappen.

En nou is dat ook niet goed zoek het dan maar uit.

Oke jij je zin.ga lekker werken en stop je kinderen in een creche

Zo goed.??????

• sijlvia moeder van dominique

ik werk al ,zo goed??

en heb verder een man die voor me werkt,zo goed??

en mijn kind is op een leeftijd die stop je niet meer in een creche ze zouden niet meer bijkomen van het lachen denk ik,zo goed????

en btw is het uit met bp dat je nu in ene zo sociaal bent??

• Dirk.D.

Beste

Wat een geschrijf en onbegrip kan een zeer domme opmerking van een provocerend figuur ( Johan) geven.

Laten we het over “respect” voor elkaar hebben, en een beetje begrip dat niet iedereen altijd gezegend kan zijn met een goede gezondheid/baan.

Wat die “huismoedertjes” betreft, natuurlijk draait het daar om in huis.

Maar ook meer dan 50 jaar geleden was er al onderscheid in werkzaamheden, ook Pa deed (al of niet gedwongen) het een en ander in huis.

Maar een ding wat mijn Opa zei “Vader het hoofd !!! , maar moeder is het nekje en daar draait het allemaal om” het is nu vaak niet veel veranderd.

Dat pa blijft werken en moeder thuis zit !?? wil alleen vaak zeggen da pa schijnbaar meer centjes in de la legt (ook krom !) en dus moeder op de kleintjes (letterlijk en figuurlijk) moet letten.

Groet

Dirk.D.

• ruud

Uit met BP?…..

Ik vond en vindt alleen dat er ergere dingen zijn als zonder werk zitten.

Buiten het gesolliciteer om ,is er toch niks op tegen om ook eens te genieten,als de situatie een maal zo is.

Je hoeft toch niet achter de geraniums (er zijn ook andere planten)te zitten?

En dat doe ik trouwens niet.

Men hoeft toch niet collektief verplicht allemaal deprie te worden?