werken!

• Johan

Het is niet meer dan normaal dat een werkloze gaat werken. Het merendeel van deze mensen is te lui om te werken. Ik vind dan ook dat uitkeringen omlaag kunnen voor een extra prikkel om aan het werk te gaan. Kleine kinderen? Niet zeuren, want daar regel je oppas voor!

• Dirk.D.

Johan

Wel erg kort door de bocht vindt je niet ??

Niet iedere baas wil elke werkeloze hebben, en zeker niet te veel personeel.

Kort om “Geklets uit je nek” en nog kwetsend voor veel werkelozen ook.

Deze uitspraak zegt meer over jouw dan over je “doelgroep”

Groet

Dirk.D.

• mary

he johan,

zeker nog nooit een minuut zonder werk gezeten????

• sijlvia moeder van dominique

ach ja en die oppas voor je kind koop je in de winkel want door je uitkering heb je toch geld zat!!!!!!!!!!!!

• DePeter

Hoe Dom kan Iemand zijn?

Héél Dom dus!!!!!!!!!

CDA of VVD of toch D66?? D66 kan niet want die hebben Géén mening, dat zijn kudde dieren die lopen achter digene met de grootste mond aan.

Koop eens een krant en lees die dan ook, en niet alleen de Strips!!!!!!

• Ruud

He we hebben hier een soort omgekeerde blackpearl.

De webmaster haalt de berichten van blackpearl er af.

Die $%^& vent van een johan mag natuurlijk blijven,dat dacht ik wel

• Sandra

Wat kortzichtig!

Misschien ooit al eens bij stil gestaan dat een huisvrouw met kinderen meer werk presteert dan jij!?

Jij bent misschien klaar na 38 uur werken,neem nog een pak overuren dan werk je misschien 60 uur per week,maar een moeder werkt 24h per dag om te zorgen dat JIJ vreet krijgt,dat JOUW kleren gewassen en gestreken zijn,dat ook JOUW kids er verzorgd uitzien!

Ik hoop van harte dat je geen kids hebt,want wat zullen die te kort komen zeg!

En dan maar zeiken als je vrouw vreemd gaat…geef ze eens ongelijk!

• sijlvia moeder van dominique

zo die zit!!!!

• jona

zeg dat zeker,want moeder/huisvrouw zijn is niet één beroep nee we zijn verpleegsters/verzorgsters,kokkin,interieurverzorgsters,wasserette juffrouw, managers van het thuisbedrijf,ophaalsters van de boodschappendienst en zo kan ik en andere thuiswerkende moeders/huisvrouwen nog veel meer beroepen opnoemen die we doen en dat is zeker 24 uur per dag,365 dagen in het jaar en o wee als wij eens ziek worden dan loopt er aardig wat in de soep bij het gezin met vaders die de instelling hebben van: ze doen de hele dag niks anders dan alleen koffie drinken.

Eigenlijk hebben we het belangrijkste beroep van de wereld, er voor zorgen dat de volgende generatie ook goed terecht komt.Alleen wordt dit soms niet gewaardeerd en beloont.

• DePeter

Okay je hebt je punt gemaakt, en je hebt ook wel gelijk, maar wat je zegt over vaders (mannen) geld niet voor alle vaders (mannen).

Opvoeden en het huishouden doen is een taak voor het Hele gezin, en niet alleen voor de moeder.

grtzzzzzzzzz