Ik word gek van al die hufters!!!!

• nancy

hoezo ik slecht. ik betaal jou uitkering dus iets aardiger tegen mij. Oja ik moet je zeker naar de mond praten zoals de rest dat doet haha

• DePeter

Dan heb je de berichten toch niet goed gelezen.

• nancy

sorry, van sommige mensen wordt je alleen maar cynisch zoals van missT. Daar ken ik er inmiddels teveel van.

Black Pearl komt tenminste eerlijk voor zijn mening uit ongeacht of het goed is wat hij doet. Je hoeft het namelijk niet met iemand eens te zijn.

• DePeter

Nee dat klopt, maar dat we nu mensen naar de mond praten kan ik toch ook niet zeggen.

grtzzzzz

• nancy

Doen velen helaas wel. ik denk zelf dat je die personen daarmee niet helpt. (een dode mus voorhouden).

• Nancy

Nancy is teminsten een vrouw met ballen.

Wat je van de meesten mannen hier niet kan zeggen.

Die kunnen alleen maar janken overdat ze VRIJwilligwerkloos zijn.

Go Nancy go nancy go nancy ;-)

• Black Pearl

Dat was ik natuurlijk, maar het het berichtje was voor Nancy ;-)

BP

• Osbiker

MissT

Inderdaad je hebt te maken met ambtenaren die alleen maar werken volgens de regels welke ze zijn opgedragen. Het is zoals Don Quichotte destijds deed vechten tegen de bierkaai. Ik zou met jouw contactpersoon snel een afspraak met het GAK maken om e.e.a. voor te leggen.

Scs

• Osbiker

Nancy,

Ik heb nergens gelezen dat MissT zich door huwelijkse problemen heeft laten afkeuren en daardoor in de WAO belandde.

En ja inderdaad hier zitten mensen die dus lang hebben gewerkt (ikzelf 25 jaar) en door omstandigheden in de WW kwamen.

Met 30 jaar moet er m.i voor nog genoeg te doen zijn als je dat ook zou willen.

Mvg

Osbiker

• DePeter

Nee precies, ik wens jou en je kinderen in ieder geval veel sterkte en succes toe.

De fles is niet half leeg, maar de fles is half Vol moet je maar denken T.

grtzzzzzzzzzz