bijstandmoeders met baby aan het werk

• maria

hoe denken jullie hierover,ik las het in de krant en dacht die zijn van de pot …….

hoe halen ze het in hun hoofd.Laten ze zelf eens rondkomen met een bijstands uitkering i.p.v hun riante salaris.Verder stond er ook nog bij dat als de moeders hier niet aan mee werkten ze ook nog eens gekort worden.

Dit is weer een van die leuke verzinsel van de regering,die nog niet eens kinderopvang goed geregeld heeft.

• Marco V

Ik ben het met je eens………..de plannen zijn belachelijk!

gegroet,

Marco V

• BlackPearl

Eindelijk!!!

Hier kan ik me bij aansluiten!

Het is toch van de %&%^*%^$* dat Moeders met kinderen zo behandeld worden!

Maar aan de ander kant: Scheiden ze ook wel makkelijk en kan de staat opdraaien voor hun probleem!

• Ruud

Maar ja die kinderen zijn wel de werkers van de toekomst.

• jmf

Hoort hoort wie dat zegt!!!!!!!!!!!!!

Draait de staat niet voor jou op!!

Trouwens lijk jij me wel geschikt om op de kindertjes te passen, uiteraard met behoud van je uitkering, heb je ook nog een doel in de maatschappij.

mvg

JMF

• Hans

Het komt hard aan, maar men wil van de aanzuigende werking af, die de bijstand heeft op jonge vrouwen. Er wordt misbruik van gemaakt.

“Laten ze zelf eens rondkomen met een bijstands uitkering i.p.v hun riante salaris”

Hebben ze gedaan in hun studietijd. En de studiebeurs is heel wat minder dan de bijstand.

• jolanda

als student kan je altijd nog terugvallen op je ouders.

• jolanda

hoeveel studenten (de serieuse er buiten gelaten) blijven er maar studeren,de ene na de andere studie,sommige studeren er op die manier tot aan boven de dertig vroeger.is dit dan geen misbruik maken van het systeem.

• DePeter

Waarom?? Is ieder vrij in zou ik zeggen en ik denk dat alleen serieuze mensen door studeren toch, de niet serieuze kunnen het niet opbrengen. En sommige studies duren nu eenmaal langer dan andere. Het is makkelijk om mensen de schuld te geven, moeilijker is het om het systeem te veranderen, we denken het wel maar handelen er niet naar.

grtzzzzzzzzzzzz

jolanda schreef:

>

> hoeveel studenten (de serieuse er buiten gelaten) blijven er

> maar studeren,de ene na de andere studie,sommige studeren er

> op die manier tot aan boven de dertig vroeger.is dit dan geen

> misbruik maken van het systeem.

• fase 4

Die ouders zien je al aankomen zijn ze net van dat gekrijs af,kom jij aanzetten met zo n brulboei:D