Anders is de AOW op termijn niet betaalbaar.
O..O. Hans weer met zijn grenzen,
Je zal maar pech hebben en binnen 1 jaar na je pensioen .dat hans zo graag met 70 ziet ingaan ,sterft.
Nou als dat mijn toekomst is neem ik het er nu nog maar van.
Hans zo werk je mee aan die door jou zo gehaatte mentaliteit.
Je ziet mensen alleen nog maar als economische objecten.
Wanneer worden de inaktieven geruimd
.Kijk je 70 jarigen het graf in?
NOU MOOI NIET
Beste Hans.
Het zou kunnen zijn, (moet nog bewezen worden) dat die AOW onbetaalbaar zou zijn. OK dat is een simpel reken sommetje met vage aannames, maar meer dan pak weg 5 jaar in de toekomst kijken is nog teeds bij benadering niet mogelijk.
Ten tweede, die pensioenen en vooral de pré pensioenen aanpakken is de grootste kolder, voor dit soorst voorzieningen is geld opzij gelegd door individueen en wordt beheerd door een colectief.
In deze situatie kun je eerder spreken van een vooruitziende blik van de pré pensioen spaarders dan van een helder beleid(s) voorstel van PB.
En ja pensioen is niets meer of minder dan “uitgesteld loon”(naar werken) en is dus gewoon geld van de “werknemers” die ze niet op betaaldag hebben gekregen.
Dus deze voorstellen gaan volgens mij eerder op diefstal lijken dan op verstandig beleid (want we hebben het over het belasten van het nog niet gekregen loon) dus je moet belasting gaan betalen over geld wat je (nog) niet hebt gekregen
Tja dan nijg ik zo langzamerhand (van af mijn 14e gewerkt) om ook maar eens in de leer te gaan bij Black pearl.
Solidariteit, is zolangzamerhand een uitstervend begrip, maar solidair met wie ???
als je voor de zoveelste keer gebruikt wordt om als balk te dienen voor het gat in de hand van de overheid ??
Groet
Dirk.D.
Beste ?????? Fase4
Tja dat zou kunnen, al heb ik eerder het idee dat deze man wat tegen gas wil geven op dit nou niet bepaalde positieve prikbord.
Ik mag ook wel graag grof uit de hoek komen, maar de rede zou moeten winnen (doet ie niet zo vaak)
Veel mensen met een uitkering onze zwarte vriend schijnbaar uitgezonderd, haten het om thuis te zitten, kunnen er niet goed mee overweg en gaan vervolgens zich afzetten tegen alles en iedereen om dat hun wereld na hun ontslag in is gestort en en vervolgens veel meer tegen slagen op volgen.
en anderen om dat ze uitgekost zijn om wat voor reden dan ook uit onze welvaarts maatschapij
Ik erger mij dan ook meer aan dat “rechtse gelul” van eigen schuld dikke bult dan een stelling zo als door onze zwarte vriend neergelegd (hij weet schijnbaar niet beter.)
Dit forem zou eigenlijk gebruikt moeten worden om mensen te motiveren inplaats van mensen “af te branden”
Hoe dan ook Balkenende schrijf ik ook wel eens gekscherend als “bak ellende”
Met vriendelijke groeten
Dirk.D.
een voorzitter OR
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?