Pensioenadviseur
Je hebt wel gelijk, maar komende tijd komen er weer meer werlozen bij,en als die dan niet met die ongewenste vrije tijd om kunnen gaan,hebben die een echt groot probleem.
Naar mij hoef je niet te kijken en werk 25 uur in de week,kan er mee rond komen en vermaak me uitstekend die resterende tijd.
Eigenlijk ben ik part time werk loos zonder dat de staat het wat kost.
zo hoort het deel uw tijd en kenis werk niet te veel dan kan een ander ook nog wat verdienen en in je vrije tijd hier gezelig een beetje chatten tja moet kunnen en wie zich verveelt kan altijd nog een website beginen is ook gratis ( heb je mij weer )
en wat betreft die staat mag van mij vallen wat doet die voor de bevolking ? heden ten dagen ? heeft deze staatshoofd niet de hoogste uitkering toevalig tja ik vraag maar .
Kijk naar wat de leden van de koningshuis krijgen aan uitkering en salaris.
Kijk naar de minsters, de topmanagers. Kijk naar hun gouden handrukken en afkoopregelingen. Sommigen hebben een bedrijf naar de kl ote geholpen 100den mensen moet ontslagen worden en de topman krijgt weer ff 50.000 eurie op zijn salaris en afkoopregeling.
Dus wat is mijn 800euri vergeleken met hun.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. ;-)
Alleen de leiders en de heren politicie van dit land houden zich er niet aan.
Letten liever op andermans normen en waardes waar ze zelf bovenstaan.
I rest my case.
Nou ik vond en vind dat veel mensen ook aan t werk willen om zich maar niet te hoeven vervelen,men zegt dan,de muren komen op me af.
Ze werken dan niet uit nobele overwegingen van "ik help het land of en ik verdien eerlijk mijn brood,
Nee is het… anders verveel ik me.
Nou toen ik zonder werk zat verveelde ik me niet.
En daarvoor snap ik die persoon waar je nogal kwaad op bent wel een beetje
maar jouw ook
Maar het leven duurt niet eeuwig en wees blij dat we nog niet meemaken dat het toch slecht afloopt met nerderland.
We staan over 100 jaar toch 10 meter onder water.
uhm ruud denk je niet dat er dan wat aan gedaan hoort te worden voor die tijd , laten we vast beginen met kantoren af te breken en een dijk er van te bouwen zijn we wel klaar tegen die tijd en hebben weer wat meer speelruimte,
hans ik ontwikel me nog iedere dag en leer van en door mensen, en dat er plaats is voor mij tja ik houd me altijd aanbevolen ,mijn c.v zal ik niet neerzeten zou te lang worden kan wel mijn schaal waardering van het cwi geven die volgens mij een beetje ondergewardeerd is een schamele 4 tja dan kom je niet verder dan montepack of groenvoorziening ,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?