hoor ik daar een lama schijten?
Ik vind het wel leuk dat blackpearl er op zit.
Waarom?
Omdat men voor de maatschappij het een ramp moet vinden geen werk te hebben.
Echt er zijn heus mensen die zich ook vermaken zonder werk.
Ben je verplicht zielig achter de geraniums te zitten,dan?
Bleakpearl vermaakt zich op de prik pagina en dat is em gegund,hij is toch verder geen crimineel?
Eigenlijk is het jalouzie van de meesten van..ik moet werken en hij niet.
Dan geef je toch toe dat werken niet altijd geweldig is?
En dat gezeur ik moet voor zulke types werken is onzin, want als iedereen werkt word er ook alles van je loon afgehouden.
Juist ruud.
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat zo ziet.
Welles waar ben ik wel de enige hier die voor zijn levensteil uit durft te komen.
En dus ben ik de l u l.
Maak me niks uit.
Als andere zicht daardoor beter voelen om op mij zicht af te reageren moeten ze dat maar doen. Daarnaast het taalgebruik en de grove beledegingen en het gediscrimineer laat precies zien hoe laag en acosial die mensen zijn.
Mogen ze wel werken. Maar hun manieren deugen van geen kanten.
Daarnaast ben ik niet de enige werklozen die zo leeft en denk.
Maar dat zullen de mensen met hun *goede manieren* wel weer niet weten.
want ze werken zoveel en hard. Hm,mmm vreemd dat ze nog tijd hebben om te internetten.
En white hope. Ik vind je verhaal heel sterk.
En ik doe weer mijn petje voor je af ;-)
dat hij geld krijgt is om hem vast afhankelijk te maken voor als hij op zich zelf gat wonen , pas dan komt het dat hij zal moeten werken nu is hij nog jong ( 18 ) dus leert hij van andere op een goede manier vind ik trouwens hij is van de straat zeg maar en heeft een eigen mening wat ik niet kan zegen van de meeste die hier aanvalen doen op werkelozen , ik hoop dat jullie niet in die positie komen want het is hard om te overleven in deze maatschapij met wijnig inkomsten ,kan je wel zegen ga dan werken tja voor het zelfde geld kan ik zo aan de slag , komt alleen bij kijken dat er kosten bijkomen dus doe je een stap terug inplaats van dat je er beter van word en dan nog werken ervoor ook tja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?