iedereen moet werken

• Marga

Lekker kortzichtig, je kunt internetten, dus kun je licht administratief werk doen. En je werkgever zet wel een bed of bank neer, waarin je kunt liggen met de laptop op schoot, om dat werk te doen. En als je na een kwartier al bekaf bent, is het geen probleem dat je eerst even een uurtje gaat slapen, waarna je weer een kwartiertje licht administratief werk kunt doen. Zelf vast nog nooit echt iets gemankeerd, zeker.

• KYQ

wie beweert nou dat mensen met een uitkering niet willen werken?? zij kunnen geen baan vinden omat zijn geen opleiding of onvoldoend ervaring hebben. denk je dat ze voor de lol voor de buis zitten? nee natuurlijk niet, weet je hoe vervelend is om door iedereen gezien te worden als een parasiet van de overheid. zij voelen zich ge"isoleerd van de samenleving, en wat hun sociale leven betreft, kun je nauwelijks van spreken. dus niet iedereen zit thuis voor de lol.

• Olga

gelijk heb je, cinthia!!!

• wilma overgoor

sorry dat ik nu pas hierop reageer maar ik wou ook iets kwijt tegen herma

wat bedoel je met op je luie reet zitten en zomaar geld ontvangen?

want ik heb dan ook nog iets voor jou

ik ben zelf werkeloos ik heb in totaal 12 jaar gewerkt en nooit een uitkering gehad tot sinds kort dan omdat mijn contract bij de werkgever op hield omdatik toenal 26 was en ik ben nu 27 jaar en ik heb een uitkering ja namelijk een ww uitkering waar ik overgens voor hebt gewerkt en ik kan nu heel moeilijk een baan vinden want ik heb een zoontje van 2 en die moet ik dus volgens jou maar ergens neer zetten en gaan werken nou waar kan ik hem dan laten want een kinderopvang kost ook zo,n 10.00 op jaar bassis en nou werkt mijn vriend wel maar dat kunnen wij dus niet betalen want mijn vriend is bouwvakker en dat verdiend nou niet echt bepaald veel

dus hoe moet ik het dan aanpakken?

en volgens mij ben jij gewoon zo,n kantoorwijffie die denkt dat ze alles is en daarom maar ff voor iedereen kan bepalen wat hij of zij moet doen

en dat kan dus niet he want je werkt er toch voor? voor een uitkering daar draag je toch maandelijks geld aan over dat wordt namelijk bij al je annderen inhoudingen ingehouden dus wat zeur je?

wilma heeft gesproken nu jij weer

• wilma overgoor

daar ben ik mee eens verder geen woord aan toe te voegen

• wilma overgoor

daar ben ik mee eens verder geen woord aan toe te voegen