iedereen moet werken

• herma

Tuurlijk denk ik aan die mensen.. dat is zielig voor hun maar ik heb het over mensen die te lui zijn om te werken en niet mensen die gehandicapt of psychische klachten hebben. De gewone burger moet gaan werken als hem niks mankeert!

• Hans

De stelling is “iedereen moet werken”, dus met één tegenvoorbeeld is ze verworpen.

• herma

Ik blijf bij mijn menig dat iedereen moet werken maar iedereen is een groot begrip. En ik ben niet met een tegenvoorbeeld omgeluld hoor als je dat denkt. Ik vind dat iedereen die in staat is om te werken dat ook moet doen en als je het goed gelezen had, had je dit al geweten!

• Hans

Laten we het netjes houden. In de logica, en een discussie voldoet aan de eeuwenoude wetten van de logica, door doet Herma, die eventjes voor en eventjes na 2000 geleefd heeft niets aan af. Enfin, in de logica geldt, dat een stelling met één tegenvoorbeeld geheel verworpen is.

• Tamara

Beste Herma,

Als jij denkt dat iedereen kan werken ben ik het gedeeltelijk met je eens.

Ik kan echt niet werken. Ik heb mijn rug net gebroken en kan niets meer behalve mijn armen gebruiken. Ik mag een jaar niet werken. In mijn situatie vind ik jou opmerking ongepast….. En zo zullen er nog meer mensen zijn. Dit is pure overmacht. En anders heb je wel gelijk!!!

Tamara

• herma

Je lult maar wat raak jij. Die zin heb je gewoon ergens uit een boek gehaald om eventjes slim te lijken. Het heeft echt geen effect op mij hoor. Ik wilde gewoon mijn mening kwijt en als jij het er niet mee eens bent, jammer. Maar dat wilt niet zeggen dat je moet gaan liggen graven en het zo te vervormen zodat het lijkt alsof meteen van stelling veranderd ben.

• Hans

Wat een onzin “ergens uit een boek gehaald”. Dan zal ook iemand het erin gestopt hebben, dus is het toch van menselijke makelij. Ik heb geen boek nodig om mijn logica op te halen.

Je mening moet wel op feiten berusten en niet op andere meningen.

• Hans

Toch ook iemand, die jou een tegenvoorbeeld geeft, en ik weet zeker, dat deze dame jouw “boek” niet gelezen heeft.

• !!!!!!!!!!!!!!!!

je kan wel internetten zo zie te zien Tamara,

naar mijn idee kan je dan ook wel wat licht adminstratief werk doen…….

• Cinthia

En dat bepaal jij??? Hermatje, ben jij God of zo die het voor iedereen bepaalen kan.

Kijk maar uit jij bent het typetje dat een depressieve zijn uitkering niet gunt, deze samenleving heeft er voor gekozen om op een bepaald tempo te werken en ieder wie daar buiten valt, wie dat tempo niet aankan, daarvoor is een uitkering. Daar heb jij ook voor gekozen Herma! Want jij bent de samenleving!!! Jij hebt geen idee wat het is om je elke dag rot te voelen, en wat zeg jij tegen iemand met een gebroken rug???????? Je zou wel administratief werk kunnen doen???? Zij bepaald zelf wat ze kan!!!!!! Hermatje jij bent een Haider!!! Fasist!!!!!

Ik ben zo kwaad op deze fijne samenleving en mensen zoals jij die je kapot maken kan ik op dit moment wel wurgen!!! Opger*t met je opmerkingen, jij bent niet beter dan andere mensen. Waarom wind jij je zo op dat mensen niet werken??? jij baalt gewoon dat jij je belasting centen niet mag houden en dat het naar iemand toe gaat van wie je weet dat diegene niks doet!!! Zal ik jou eens wat vertellen??? Instansies zijn niet zo van hier heb jij je uitkeringkje hoor, zielepietje, nee je moet eerst door de mallemolen. Ze bekijken je van onder tot boven en dan pas wordt bepaald of jij een uitkerinkje mag, en door al dat opgerakel en omgekeer ben je weer terug bij af en voel jij je nog rotter dan dat je al bent.

En zo wie zo er zijn ook mensen die heel goed vrijwilligers werk doen, die elke dag tegen de dooie en kapot gereden dieren aan kijken, omdat er mensen zijn die met haast naar hun werk moetten. En jouwn tering zooi kan ik dus weer opruimen, bedankt hoor Hermatje met je grote bek. En weetje de soos blijft maar zeuren wanneer ik weer ga soliciteren, want nee vrijwilligers werk is niet goed genoeg, dit is wat ik wil, de soos kan van mij de ter*ng krijgen!!!!!!!!

En jij ook met je gezwam!!!

Geen groetjes!!! Cinthia