iedereen moet werken

• Dzjiel

Herma heeft niet zomaar gesproken, Herma heeft schitterend gesproken!

• !!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha, wat ben jij een kneus zeg!!!!!!

• Marga

He, eerder schreef je nog dat ook gehandicapten konden werken, omdat daar speciale werkplaatsen voor zijn. NIet erg consequent.

• Anoniem

We moeten wel voor onze asielzoekers zorgen hoor……………..

• Anoniem

Ik heb een paar buren die voor 600 gld per week bij klussen mar nog nooit ergens op de loonlijst hebben gestaan.

• Anoniem

Je verget dat de armoede in andere landen kunstmatig is. Indonesie is voor 90 % in ahnden van een paar schatrijken, de rest is straatarm, veel arabische landen hebben oliesjijks die voor Dagobert Duck kunenn spelen, hun onderdanen zijn zo arm als job. Vreemd dat velen dat niet zien. Nergens ter wereld is het verschil tussen arm en rijk zo klein als in Nederland

• Anoniem

Zoals de VVD als jaren roep, wie niek kan werken moet een goede uitkering hebben, wie niet wil werken kan wel wat minder

• henk

Goddomme, wat ik moe van jou soort hersenloze boneheads herma. Het plebs heeft gesproken. jou soort heeft maar niet in de gaten dat onze regering je zand in de ogen strooit met mooie praatjes. het domme volk blijft eeuwig dom.

• henk

ik ik tussen je bilgaten sander met je consultans. jij bent parasiet nummer 1. Leg me eerst maar eens uit wat het nut is van consultancy schandknaap, dan lullen we verder.

• henk

oh nee, interim service was het, wat is dat nou weer? noem je dat werk? als ik bij het uitzendbureau kom, is er geen werk voor me.