De 10 geboden van de NCPN en de SP

• fiets

Het meldpunt is er om smerige discriminerende en fascistische uitlatingen aan te geven bij Justitie. Dan zullen ze iedergeval aan jouw een hele kluif hebben. Het racisme druipt aan alle kanten van je domme bol met taalfouten staande berichten. En je bek is inderdaad groter dan je verstand. Maar dat zal wel door je minderwaardigheidscomplex komen, zoals bij de meeste losers.

• Sip

Als deze tekst op je eigen posting van toepsssing is, hoe voel je je nu?

• fiets

Sippemans mijn teksten zijn op jouw van toepassing. En als je je er kloten door voelt is dat prima, ga dan maar eens na denken over wat voor a sociaal rechtse klojo je bent.

• wouter

sip moet dood

• wouter

grapje ekscuus .sip moet gewoon dit prikbord verlaten.

dus nog 1 maal pleur op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sip

Helaas voel ik me niet door jouw gevloek en gescheld aangesproken en laat me er ook niet door intimideren, het geeft echter wel aan wat voor zielig figuur jij bent, maar dat weet ik al jaren……………..

• Sip

We weten al dat extreem links geweld niet schuwt en moorden zit nou eenmaal in dat slag

• fiets

Sippemans ik vloek en scheld niet. Ik attendeer je alleen maar op je onsmakelijk neo fascistisch gedrag. En als je het daar niet mee eens bent en er achter komt dat je met gelieg, gedraai en gehuichel geen discussie wint, rot dan op van dit prikbord.

• Chantal

Het is hier niets anders als in de politiek…… Waarom is links altijd zo fel?

Waarom laat men Sip niet in zijn waarde? Persoonlijk vind ik dat Sip op veel punten gelijk heeft!!!!!!

• paul

Vuile teringhond!!!!!!!! Jij kon dus ook niet tegen de waarheid die PIM verkondigde…………………..oorlog tegen fucking links dus hiermee……