De 10 geboden van de NCPN en de SP

• Sip

Ik geloof dat je niet tegen de waarheid kent? Nee antwoord maar niet, dat staat zo stom…..

• theo

goedzo fiets die is goed.

sip is gewoon een rechtse bal, gelukkig heeft die het niet voor het zeggen in het land want dan zorg ik dat volkert losgelaten wordt.

groeten theo

• Sip

Hiermee gef je dus aan dat je de moord op Pim niet veroordeeld zoals je eerder hard geroepen hebt, maar het juist (net als andere extreem linkse extremisten) geweld en moord verheerlijkt.

• peter

hou toch eens een keer je grotekankersmoel dicht vuile teringlul

rot eens een keer op godverdome

• ans!

nou nou

• sijlvia moeder van dominique

met zulke woorden scoor je ook niet ,peter.peter schreef:

>

> hou toch eens een keer je grotekankersmoel dicht vuile

> teringlul

>

> rot eens een keer op godverdome

• fiets

Sip is gewoon een grote domme extreemrechtse boerezakkewasser die niets anders kan dan andere mensen ergens de schuld van geven en zelf te stom is om uit zijn ogen te kijken. Bovendien is het een eersteklas lijkenpikker want hij probeert tot op de dag van vandaag mensen zwart te maken door mensen een moord in de schoenen te schuiven. Kenmerkend voor het fascisme trouwens om groepen of mensen te beschuldiggen van een bepaalde historische moord. Iedereen op dit bord zou deze gevaarlijke gek beter kunnen negeren. Eventueel zouden we als hij weer een van zijn vieze fascistische uitlatingen doet dit kunnen melden bij het MID (Meldpunt Internet Discriminatie.)

• Sip

? Nog iemand die niet tegen de waarheid kan dus…..

• Sip

Kun je beter tegen de persoon zeggen waar ik mijn reactie op gericht had……

• Sip

Als dat meldpunt van jouw die uitspraken van jouw leest dan krijgen ze een hartstilstand