en ik ben zwaar tegen zo,n beurs ,opzouten ermee!!!!!
en ik kots van die jongeren die te belabberd zijn om zelfs maar te solliciteren onder het mom van: ik ga niet werken voor een paar centen meer. Nee lekker lang in hun nest blijven, overal tegen protesteren maar wel geld genoeg hebben voor stickies enz. En ja, ik ben er ook een die liever tot mijn 65ste had willen blijven werken maar door de omstandigheden op mijn werk nu in een rolstoel mag doorgaan. Solliciteren? Nou, ik solliciteer me rot, maar krijg geen kans. Dus weg met die basisbeurs
ik sluit me bij jou aan,weg met die beurs!!!inba schreef:
>
> en ik kots van die jongeren die te belabberd zijn om zelfs
> maar te solliciteren onder het mom van: ik ga niet werken
> voor een paar centen meer. Nee lekker lang in hun nest
> blijven, overal tegen protesteren maar wel geld genoeg hebben
> voor stickies enz. En ja, ik ben er ook een die liever tot
> mijn 65ste had willen blijven werken maar door de
> omstandigheden op mijn werk nu in een rolstoel mag doorgaan.
> Solliciteren? Nou, ik solliciteer me rot, maar krijg geen
> kans. Dus weg met die basisbeurs
als of @!#$ alle niet werkende jongeren aan de drugs zitten.
Er zijn ook jong gehandicepten of mensen mmet psycische problemen of andere omstandigheden waar door ze buiten het arbeid proces blijven.
En als er ook werkgever op deze prikbord komen.
Neem eens wat vaker mensen met een beperking in dienst.
en denk niet alleen aan kapitaal.
Ik ben voor dat elk bedrijf vanaf 10 en meer werknemers 10% van zijn arbeids plaatsen beschikbaar stelt aan een arbeids gehandicapte.
Dit moet wettelijk verplicht gesteld worden, want er zijn een hoop arbeidgehandicapten die graag aan de slag willen.
Zo kan het aantal wao ers omlaag zonder de hoogte en duur en recht aan te tasten.
groeten theo
www.janmarijnnissen.nl
waarom moet je krachtermen gebruiken??ben jebang dat je anders niet in beeld komt?
en jij zet toch ook alle ouderen op dezelfde rij??
en de meeste jongeren zijn toch ook te belabberd om te werken nee idd niet allemaal(mijn zoon wil bv gerust nu alwerken kan dus ook niet wachten tot hij oud genoeg is voor een bijbaantje)maar ook niet alle ouderen zijn zoals jij ze afschilderd,en dan nog met dit verschil;wat zij zeggen is tenminste nog een waarheid.
er zijn ook ouderen dat zijn geschiktte mensen om mee te praten en zijn blij dat het sociaal allemaal beter is dan vroeger.
Ik wil ook niet alle ouderen over een kam scheren.
De uitspraak was iets te kort door de bocht sorry.
Verder ben ik altijd voor betere voorzieningen voor ouderen en goede thuishulp
daar hebben ze recht op, wel of niet hun hele leven gewerkt.
groeten theo
helemaal mee eens.
ouderen die 40 of 50 jaar gewerkt hebben, hebben dan geluk gehad en hoeven zich niet op jongeren af te geven die geen geluk hadden.
Sommige gepensioeneerden zouden eens gauw een inburgerings cursus moet volgen. Anders blijven ze van de oude stempel.
We vinden dat van migranten, maar ouderen zouden zich ook eens moeten aanpassen.
Verder wil ik ouderen met respekt behandelen in de maatschappij.
groet wouter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?