1. Wat voor werk deed je?
2. Wat heb je gedaan waardoor je werk je ontslagen heeft vanwege verstoorde arbeidsomstandigheden?
3. Welke diploma's heb je?
ik was telefoniste receptioniste, en daarnaast deed ik de orderverwerking, bij een bedrijf voor kantoorsystemen.
het werd me heel moeilijk gemaakt door een collega, de vertegenwoordiger en voor hem deed ik nooit iets goed, dat werd van kwaad tot erger, zodat ik te veel en te goed mijn best ging doen en nog was het niet goed. daardoor ging mijn zelfvertrouwen snel naar het dieptepunt en daardoor ging ik meer fouten maken en toen had mijn collega genoeg om over te klagen tegen de baas. en dat was de druppel.de vertegenwoordiger brengt geld binnen en een andere telefoniste hebben ze zo. terwijl ik echt altijd mijn uiterste best gedaan heb.
ik heb verschillende diploma's van sociale hygiene tot schoevers secretarieel medewerkster.
Groetjes Danielle
Ik heb geen tijd om uitgebreid mee te discussiëren, maar dit citaat moest ik even op reageren:
'Dat je in de put gaat zitten omdat het fout gelopen is bij je werkgever is ook niet slim'.
Slim zijn komt voort uit het verstand, de hersens, het houdt redeneren, controle uitoefenen, in.
In de put zitten heeft te maken met emoties, je hart of ziel of hoe je 't wil noemen.
Die zijn er gewoon (als je nog niet bent ‘verbrand’ of ‘gehard’) en laten zich jammer genoeg niet zo gemakkelijk wegredeneren.
Ik weet wat daniëlle bedoelt en het zou goed zijn als zij daarin zou worden erkend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?