ik heb op dit forum gekeken omdat ik sinds kort werkloos ben, terwijl dat ik een vast contract had!! ben ik toch ontslagen, niet door mijn schuld, ze noemen het verstoorde arbeidsomstandigheden. nu sta ik ingeschreven op het cwi en 7 uitzendbureaus heb gemiddeld 4 sollicitatie's per week dus ik wil graag, maar wat krijg je dan te horen: bij de ene was ik te oud ( ik ben 22!!!) bij de andere had ik teveel diploma's!!! en bij de rest was ik 2e keus. ik kan nog geen uitkering aanvragen omdat heel het spulletje bij de advocaat ligt ( ik krijg nl wel een oprotpremie) nu zijn er mensen die zeggen dat als je wil werken dat je dat altijd kan nou ik weet het niet maar als iemand het wil ben ik het, nu na mijn goede leventje zit ik helemaal aan de grond dan denk je dat je met een vast contract echt vastigheid hebt nou echt niet hoor. ondertrussen doe ik tussen de tijd dat ik solliciteer weinig veel huilen en boos zijn en het word van kwaad tot erger. ik ben een doorzetter ondanks dat het op mijn vorige werk al een half jaar niet goed meer ging en dat ik bijna aan een burn-out leed ging ik toch iedere dag naar mijn werk.dus dat zegt genoeg denk ik. ik denk niet slecht over laaggeschoold werk ik zou het achtermekaar doen.
heel veel groetjes Danielle
ps ik vind dit een heel goed forum… zo vinden we allemaal een beetje steun