Zalm meet met twee maten en is niet eerlijk!!!

• DePeter

DIrk je verhaal klopt wel maar dat was Toen en Nu is Nu!!

Toendertijd had men niet de beschikking voor langeafstand wapens, nu dus wel.

Ik zal de Laatste zijn die zegt dat je jezelf op je eigen spullen Niet mag verdedigen, ik ben tegen geweld maar diegene die aan Mij of mijn Familie of spullen komt die kan er op rekenen dat ik weerstand zal bieden, en dat ik er alles aan zal doen om hem het zwijgen op te leggen.

Maar je zult toch met me eens zijn dat een eventuele 3e wereldoorlog niet zal worden uitgevochten met vliegtuigen of man tot man, nee daarvoor is het te laat.

Gezien de wapenontwikkeling zie ik dat niet zitten, het zal puur “Knopje drukken”

worden en daarme zal ons lot bezegeld worden. Terwijl de grote Kopstukken zich een massieve berg Graniet terug trekken, en zich niets aantrekken van ons lot.

grtzzzzz

• Dirk.D.

Beste DePieter

Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, je ziet nu nog steeds “klein ?”schalige oorlogen.

Ook bij “vredes missies” is het van belang te zorgen dat jouw toestellen niet ogenblikkelijk uit de lucht gehaald worden.

Ook voor onze eigen veiligheid is een eigen “defensie” een lachertje en moet je het in (NATO) groter verbanden zien.

Juist dat “op afstand knopje drukken” kun je ook mede verhelpen door er voor te zorgen (net als in de jaren 50 t/m 80 vorige eeuw) dat je genoeg “afschrikking” hebt zodat een (niet geheel gestoorde) tegen stander tweekeer nadenkt waar ze aan beginnen.

ZODAT JE HET NIET BEHOEFT TE GEBRUIKEN.

OK ??

Dirk.D.

• frank

werkeloos :?

of toch werkloos:?

• DePeter

Is dat belangrijk dan??

• DePeter

Beoordeel JIJ mensen op het feit of ze dan wel of niet een baan hebben?? Ik niet!!